• Antiloop99

Till tjejer vad tycker ni om att suga av??

Nyfiken på om tjejer gillar att suga?

Vad gillar ni deepthroat ?

Facefuck?

Spruta i munnen?

Har ni väckt killen med en avsugning( en dröm för mig)

• Svar på tråden Till tjejer vad tycker ni om att suga av??
  • Anonym (Lovedeeptroath)

Samma här..jag suger av min kille mest för att jag blir jävligt tänd av det. Men visst, man blir ju extra upphettad när man känner o hör hur mkt han gillar det.

Vilka olika ställningar gillar ni att suga i?

Vi kör mkt att jag ligger ner o han sitter grensle över mig, funkar bra då jag gillar hårda tag o i denna ställning kan han verkligen bestämma o jag kan inte göra mer än att ta emot. Huvudet utanför sängkanten är jävligt hett med o då kan han ta hand om mer ställen på kroppen med ;)

• Anonym (Inte alls)

Jag gillar det inte. Jag gillar inte heller att få.

• Anonym (Mrs Prefect)
    Antiloop99 skrev 2017-08-18 21:10:22 följande:

Nyfiken på om tjejer gillar att suga?

Vad gillar ni deepthroat ?

Facefuck?

Spruta i munnen?

Har ni väckt killen med en avsugning( en dröm för mig)

Älskar att suga (men blir oftast så kåt att jag vill ha kuken i mig)
    Deepthroat, nej! (Tre killar som fått det, inkl min man, har dessutom sagt att det är överskattat).
    Facefuck, ja tack!
    Spruta i munnen, ja tack men jag låter det rinna ut (vilket min man tycker ser sexigt ut).
  • Anonym (Jossan)
    Jag älskar att suga kuk MINST lika mycket för min egen skull som för hans! Klart det är sexigt med mannens upphetsning, men jag blir kåt "bara" av sugandet i sig också.

Eftersom killen är välutrustad är det inte bara att köra ner hela kuken...än. Jag jobbar på det. Facefuck ja och spruta i munnen ja. :)
  • Antiloop99

Vad säger ni till killen när ni vill suga?

Brukar ni titta killen i ögonen när ni suger? (En dröm för mig)

Hur ofta kan ni suga per vecka?

Har ni gjort en privatfilm när ni suger?

Ngn som är singel och sugen får gärna pma...

• Anonym (Ug)

Nej jag tycker det är skittrist att suga kuk men gör det för att killen gillar det och jag tänder på att göra det han vill att jag ska göra. Föredrar att bli munknullad, och tar den gärna långt ner i halsen då.
    Och ja jag sväljer om han kommer i min mun - något annat vore väldigt oförskämt!

• Anonym (Nja)

Jag har aldrig haft problem med att suga utan har gillat det. Dock inte att svälja. Jag tycker att sperma är så fruktansvärt äckligt och vidrigt, så även om jag önskar att jag kunde så kommer tyvärr kräkreflexen av minsta lilla. Till och med av bara tanken. Så himla vidrigt!

Jag har dock blivit mer återhållsam med oralsex sedan jag började oroa mig för en knöl jag fick på halsen och började googla.

www.aftonbladet.se/halsa/article12612281.ab

Googla på cancer av oralsex så får ni se! Usch det hade jag aldrig tänkt på. Lyckligtvis var min knöl bara en spotkörtel.

• Anonym (Gillar det inte)

Jag gör det i början av en relation enbart, detta för att jag vet att killar blir kära om man låtsas vara kinky och överkåt. Jag ställer även upp på analsex, och anstränger mig på alla jävla möjliga sätt med olika ställningar för killens skull hela tiden under ett par veckor. tar mycket initiativ osv.

Men i en längre relation så slutar jag med sånt, jag blir gärna slickad men jag suger inte och gör ingenting jag inte gillar. Vad jag egentligen gillar är att bli slickad till orgasm och efter det kan han få komma i mig i missionären om han skyndar sig, det kan jag ställa upp på.

• Anonym (Va?)
    Anonym (Gillar det inte) skrev 2017-08-20 15:37:24 följande:

Jag gör det i början av en relation enbart, detta för att jag vet att killar blir kära om man låtsas vara kinky och överkåt. Jag ställer även upp på analsex, och anstränger mig på alla jävla möjliga sätt med olika ställningar för killens skull hela tiden under ett par veckor. tar mycket initiativ osv.

Men i en längre relation så slutar jag med sånt, jag blir gärna slickad men jag suger inte och gör ingenting jag inte gillar. Vad jag egentligen gillar är att bli slickad till orgasm och efter det kan han få komma i mig i missionären om han skyndar sig, det kan jag ställa upp på.

Är inte detta väldigt elakt? Falskt till och med? När man kommit längre in i förhållandet sluta med det han gillar och du gör det du gillar? Samtidigt gör du det du inte gillar i början? Blir inte förhållande dömt att misslyckas från början? Man gör väl saker tillsammans och gör saker för den man tycker om för att se hur hon/han njuter av det?
  • DeathByPickles

Kan suga för killens skull och tända på det om det är del av ett rollspel, men inte av själva sugandet... det är någonting jag gör bara, med lite maktkänsla i och för sig. 

Sprut i munnen sker däremot BARA om det finns både spott och sköljkopp på nattduksbordet! Fy för den lede vad det smakar! För att inte tala om halsbrännan efteråt. 
    Alla män som sprutar i munnen på sina kvinnor/parntners borde först prova gurgla en matsked eller två. :) 

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
Svar på tråden Till tjejer vad tycker ni om att suga av??