• Antiloop99

    Till tjejer vad tycker ni om att suga av??

    Nyfiken på om tjejer gillar att suga?

    Vad gillar ni deepthroat ?

    Facefuck?

    Spruta i munnen?

    Har ni väckt killen med en avsugning( en dröm för mig)

  • Svar på tråden Till tjejer vad tycker ni om att suga av??
  • Pussan
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-20 11:11:04 följande:
    Älskar att suga (men blir oftast så kåt att jag vill ha kuken i mig)
    Deepthroat, nej! (Tre killar som fått det, inkl min man, har dessutom sagt att det är överskattat).
    Facefuck, ja tack!
    Spruta i munnen, ja tack men jag låter det rinna ut (vilket min man tycker ser sexigt ut).
    Precis, det gillar männen när det rinner ur munnen,droppar ner lite på pattarna och magen - så kan man smörja in lite och slicka av fingrarna...då blir de kåta igen!
  • Man 78
    Pussan skrev 2017-08-20 23:40:54 följande:
    Precis, det gillar männen när det rinner ur munnen,droppar ner lite på pattarna och magen - så kan man smörja in lite och slicka av fingrarna...då blir de kåta igen!
    Du vet hur en slipsten skall dras du.

  • Anonym (Va?)
    Pussan skrev 2017-08-20 23:40:54 följande:

    Precis, det gillar männen när det rinner ur munnen,droppar ner lite på pattarna och magen - så kan man smörja in lite och slicka av fingrarna...då blir de kåta igen!


    Verkligen! Drömkvinna! ????
  • Anonym (Inte)

    Nej, jag tycker inte om att suga och gör det inte heller. Men jag känner mig nog ganska ovanlig. Min man säger att han är den första han stött på som inte suger. Alla tidigare flickvänner och tillfälliga partners har tydligen gjort det. Och bland mina kompisar verkar det som om alla suger, en del dock trots att de inte gillar det.

  • Anonym (Milfy)

    Väldigt upphetsande när man ser hur mannen njuter. Vill gärna bli deepthroatad eller faceknullad och sprutad i ansiktet. Inget emot att mina händer är bundna under tiden heller :)

  • Anonym (Milfy)
    Antiloop99 skrev 2017-08-22 14:53:32 följande:

    Tar du hela när du blir munknullad?


    Jag tar det han ger mig.
  • Anders 386
    Anonym (Inte) skrev 2017-08-22 08:18:38 följande:

    Nej, jag tycker inte om att suga och gör det inte heller. Men jag känner mig nog ganska ovanlig. Min man säger att han är den första han stött på som inte suger. Alla tidigare flickvänner och tillfälliga partners har tydligen gjort det. Och bland mina kompisar verkar det som om alla suger, en del dock trots att de inte gillar det.


    Suger gör nog dom allra flesta kvinnor precis som du säger. 
    Men att suga AV är något annat. Det betyder att du suger tills mannen kommer i din mun. Det är inte lika vanligt. Kanske 50% av alla kvinnor gör det. Mest en gissning...  
  • Tom Araya
    Anonym (Samantha Jones) skrev 2017-08-18 22:15:53 följande:
    Tja. Vad tycker killar om att slicka?

    You men have no idea what we're doing down there. Teeth placement, jawstress, suction and gag reflex, all the while bobbing up and down, moaning and trying to breathe.
    Easy? Honey, the don't call it a job for nothin'. 
    Tänder ni killar på att slicka tjejer?

    Killar gillar ni att slicka fitta

    Killar: Seriöst, gillar ni att slicka?

    Killar: en fråga om att slicka

    Tycker killar det är gott att slicka?

    Seriöst talat, gillar killar att slicka?
  • Anonym (Milfy)
    Anders 386 skrev 2017-08-22 17:00:33 följande:
    Suger gör nog dom allra flesta kvinnor precis som du säger. 
    Men att suga AV är något annat. Det betyder att du suger tills mannen kommer i din mun. Det är inte lika vanligt. Kanske 50% av alla kvinnor gör det. Mest en gissning...  
    Det är väl ändå en avsugning om man suger hela vägen men killen sprutar en i ansiktet eller på tuttarna istället för i munnen???
Svar på tråden Till tjejer vad tycker ni om att suga av??