• Sullulla

otrohet ....

Ja fick idag reda på att sambon varit otrogen när vi vänta vårat första barn... ( inne på 3e nu.. ) altså 5 år sedan... ett 20 tal ggr...men en kvinna som han är bästa vän med...

Jag är helt förkrossad ???? ha sa att d berodde på att vi hade för lite sex...
    Å han säger att han vill gifta sej och att han aldrig ska vara otrogen mer....
    behöver nån å prata med...

• Svar på tråden otrohet ....
  • Kurlie
    Emmyliea skrev 2017-08-23 13:22:21 följande:

Tack gode gud att jag har en man man kan lita på till 500%...

Dum och tastig kommentar. Tror du inte ts trodde samma om sin innan detta kom fram?
  • Emmyliea

Kurlie det var ju andra gången, han var ju otrogen i början också? Sen har väl jag rätt att skriva att JAG är lycklig med en trogen man? TS är också värd detta

• Feminina
    Emmyliea skrev 2017-08-23 13:22:21 följande:

Tack gode gud att jag har en man man kan lita på till 500%... Hjärta

Det kanske kan kännas så just nu, men det finns inte en person som man kan lita på till 500%. Förhållanden kan förändras över tid, och förhoppningsvis så tror alla att de kan lita på sin partner när de precis träffats och för stunden.

Har läst om så otroligt många som aldrig trott att de någonsin skulle kunna vara otrogna, och minst lika många som aldrig trott att deras partner skulle göra något sådant. Ändå så var de det. Det enda man kan säga med någorlunda säkerhet är just nu.

Det som däremot är klart är att om ens partner är otrogen, så blir det helt klart svårare att lita på denne igen. 

• Kurlie
    Emmyliea skrev 2017-08-23 14:01:49 följande:

Kurlie det var ju andra gången, han var ju otrogen i början också? Sen har väl jag rätt att skriva att JAG är lycklig med en trogen man? TS är också värd detta

Jag tolkar ts som att hon fick reda på att han var otrogen när de väntade sitt flesta barn nu. Och nej att skryta om sin "perfekta" man är i detta läge bara lågt.
  • Kurlie
    Feminina skrev 2017-08-23 14:08:39 följande:

Det kanske kan kännas så just nu, men det finns inte en person som man kan lita på till 500%. Förhållanden kan förändras över tid, och förhoppningsvis så tror alla att de kan lita på sin partner när de precis träffats och för stunden.

Har läst om så otroligt många som aldrig trott att de någonsin skulle kunna vara otrogna, och minst lika många som aldrig trott att deras partner skulle göra något sådant. Ändå så var de det. Det enda man kan säga med någorlunda säkerhet är just nu.

Det som däremot är klart är att om ens partner är otrogen, så blir det helt klart svårare att lita på denne igen. 

Precis!
  • Christiiian
    Tecum skrev 2017-08-20 11:34:54 följande:

1. Gör inget förhastat, låt det sjunka in innan du fattar något beslut. Vänta minst en månad, helst mer.

2. Gör inte slut bara för att omgivningen föreslår det, eller för att du tror att det förväntas av dig. Han var ett svin, men nyckelordet är "var", inte "svin". Kanske har han ändrat sig och ångrar sina fel. Människor utvecklas över tid.

Klokt skrivet
  • Emmyliea

Lågt? Konstigt resonemang, sen rätt ang räcker lita på ngn till 100% *LLL* För mindre skall man inte nöja sig med

• Lenah

Hej jag är rädd han aldrig kommer vara dig trogen... åtminstone kommer DU aldrig kunna känna dig trygg??

Svar på tråden otrohet ....