Inlägg från: Bellabelle |Visa alla inlägg
  • Bellabelle

Prata symtom innan BIM

Är det någon mer som är ovanligt trött och har lätt frossa? Har även varma kinder (blossig på kinderna typ) har ingen feber men känns som de!

• Bellabelle

"Kul" att vi är flera med liknande symtom som frossa (eller om man nu får uttrycka sig så haha) men om vi har frossa pga ett liv i magen tycker jag att man kan uttrycka de som "kul" ;)

Skulle gärna vilja spola fram dessa dagar så jag får veta om jag är gravid eller ej! :O

• Bellabelle
    lassi skrev 2017-08-24 15:42:16 följande:

På söndag är det bim -4, så bim -2 på tisdag.. sjukt otålig just nu! Försöker hitta på saker för att distrahera mig, går sådär, haha

Precis! Man gör allt för att få tiden o gå hahaha.
  • Bellabelle

Usch i blir e lite äckel varning men ah! xD

JÖSSES vad flytningar jag har :$ precis som förra gången.. RIKLIGT med flytningar o de rinner liksom till så mycket det är :$ lite smått skämmigt när man står i mataffären oså känner man hur de rinner till haha! Tacka gudarna för trosinlägg. Hehe

Nu blir jag ännu mer äcklig av mig men jaja.... hur är era flytningar? xD någon som har som mig?

• Bellabelle
    ALM82 skrev 2017-08-25 11:53:32 följande:

Tog detta test alldeles nyss. Bilden är tagen inom tiden... Är på BIM-3

Visst är det positivt!? Syns lite bättre i verkligheten...

Händerna bara skakar ;) Tänker ta ett digitalt i eftermiddag också tror jag...för att vara säker :)

Oooh ja ert riktigt fint plus! :D underbara du!! STORT GRATTIS!!!!! <3
  • Bellabelle

Usch förlåt för dåliga svar från mig sedan igår! Vet inte vad som hände men känner mig/kände mig som en jag vet inte vad. Sådan frossa och så galet trött (har inte feber) men känns som jag har det! Blossande kinder och helt slut i kroppen. Total däcka super tidigt igår kväll och sov som en sten hela natten (sov non-stop 12 timmar) brukar bara sova 8 timmar. Skyller till folk i min omgivning på att jag är "sjuk" men de e jag inte!

Kom mera grejer igår kväll som bekräftar de jag redan "vet" tror jag vet. Nu saknas bara ett plus på Stickan!

• Bellabelle
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-25 14:59:26 följande:

Vet inte hur det är för er andra men brukar ha en dipp i humöret och orken efter ägglossningen.

Humöret är inte påverkat för mig men min ork är = noll!
  • Bellabelle
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-25 19:32:45 följande:

Blir en liten paus från fl i helgen fullt upp med planerade utflykter mm

Syns på måndag, testdag nr 1

Trevlig helg!

Vad härligt med fullt upp så du kan tänka på annat! :D ha en toppen helg så hörs vi på måndag! ;)
  • Bellabelle

Är det någon mer än jag som är riktigt säker på att ni är gravida? Jag vet hur jag känner mig i kroppen i vanliga fall mellan äl o mens när jag inte är gravid och jag minns hur de kändes sist jag va gravid mellan äl och bim. Allt jag känner nu stämmer överens på hur jag kände sist och jag känner aldrig såhär annars! Så jag är ca 90% säker att jag är gravid och vill bara att tiden ska gå så jag kan ta testet för att "bekräfta" de jag redan "vet" xD

Låter de dumt? Haha. Men jag känner de i hela min kropp.. ! :O

Någon mer? :O

Sedan en annan grej... visst är de kul att man kan "tycka om" att ha ont? xD bara för att de e pga graviditet... jag typ börjar flina när de värker till i magen eller brösten eller liknande!

• Bellabelle
    Anonym (Elsa) skrev 2017-08-25 21:53:01 följande:

De låter ju lovande hoppas du får ditt plus:) när har du bim?

Räknar på bim 3/9 men tror jag har bim 2/9 (blev 2/9 när jag räknade rätt med min lutealfas)

Måste bara vänta in dessa sista dagar nu! Vill bara att tiden ska gå fort! :O

När har du din bim? Har du några symtom?
Svar på tråden Prata symtom innan BIM