• Jag är bara jag

Fick du barn via FET med en blastis?

Det spelar ingen roll om du gjort IVF med egna ägg eller ÄD/ED, stimulerat eller ostimulerat eller vilka mediciner du använt under ruvning. Huvudsaken du gjort just FET och med en blastocyst. Frågan är- fick du barn via FET med en blastocyst? Vi har bara en kvar och det krävdes 14 för att få sonen så hoppet om syskon är väl inte direkt stort.

Mycket tacksam för så många svar som möjligt! Glad

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fick du barn via FET med en blastis?
  • Jag är bara jag
    Hunny B skrev 2017-08-24 10:30:10 följande:
    Jag blev gravid efter FET med en blasto på första insättningen, eftersom jag blev överstimulerad fick jag aldrig göra ET. Så har bra erfarenheter av det!
    En till, där ser man! Glad
  • Jag är bara jag
    Charlie310 skrev 2017-09-10 17:17:46 följande:
    Gravid i vecka 30 efter FET.
    Grattis! Glad Jag har som tappat hoppet själv, men det är ändå kul att höra om de som lyckas.
  • Charlie310
    Jag är bara jag skrev 2017-09-10 17:26:05 följande:

Grattis!  Jag har som tappat hoppet själv, men det är ändå kul att höra om de som lyckas.

Tack! Tre års kämpande. Skam den som ger sig! Lycka till:)
  • Jag är bara jag
    Charlie310 skrev 2017-09-13 18:18:01 följande:
    Tack! Tre års kämpande. Skam den som ger sig! Lycka till:)
    Tog 10 år att få sonen så där gällde verkligen att inte ge upp! Nu är det bara bonus om det blir två. Drömmer
  • zemer1

Vi fick våran son genom ett FET med en blastocyst 2015 ... och plussade igår igen med en blastocyst från ET ????

• zemer1

Vi fick våran son genom ett FET med en blastocyst 2015 ... och plussade igår igen med en blastocyst från ET

Svar på tråden Fick du barn via FET med en blastis?