• Jag är bara jag

Fick du barn via FET med en blastis?

Det spelar ingen roll om du gjort IVF med egna ägg eller ÄD/ED, stimulerat eller ostimulerat eller vilka mediciner du använt under ruvning. Huvudsaken du gjort just FET och med en blastocyst. Frågan är- fick du barn via FET med en blastocyst? Vi har bara en kvar och det krävdes 14 för att få sonen så hoppet om syskon är väl inte direkt stort.

Mycket tacksam för så många svar som möjligt! Glad

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fick du barn via FET med en blastis?
  • Jag är bara jag
    zemer1 skrev 2017-09-14 13:57:05 följande:
    Vi fick våran son genom ett FET med en blastocyst 2015 ... och plussade igår igen med en blastocyst från ET ????
    Oj! Med bara en?! Grattis!  Glad
  • BuoBä

Vi gjorde 8 fulla IVF-behandlingar som resulterade i 9 insättningar. Det sista var en FET. Bara en blastocyst (av 3 om jag inte minns fel) klarade upptiningen. Dottern är 1,5 år nu.

• Paxton

Då ska jag skicka lite hopp. Jag hade EN blastocyst och hade sparat länge för min enda behandling. Det fick bära eller brista för mig och det bar! Sju ynka dagar senare visade testet plus och ytterligare några dagar senare fick jag se en liten böna med tickande hjärta på ett tidigt ultraljud! Och nu sitter jag här med en sovande, svettig liten småpruttande, fem månaders baby som jag inte vill lägga ner i sängen för att han är så underbart ljuvlig! All lycka till er!

• Jag är bara jag
    BuoBä skrev 2017-09-15 18:19:56 följande:
    Vi gjorde 8 fulla IVF-behandlingar som resulterade i 9 insättningar. Det sista var en FET. Bara en blastocyst (av 3 om jag inte minns fel) klarade upptiningen. Dottern är 1,5 år nu. smile1.gif
    Grattis du med då! Glad Alla våra tidigare 14 blastisar har klarat upptining så det hoppas jag väl på, men steget till barn känns så otroligt osannolikt.
  • Jag är bara jag
    Paxton skrev 2017-09-15 18:28:59 följande:
    Då ska jag skicka lite hopp. Jag hade EN blastocyst och hade sparat länge för min enda behandling. Det fick bära eller brista för mig och det bar! Sju ynka dagar senare visade testet plus och ytterligare några dagar senare fick jag se en liten böna med tickande hjärta på ett tidigt ultraljud! Och nu sitter jag här med en sovande, svettig liten småpruttande, fem månaders baby som jag inte vill lägga ner i sängen för att han är så underbart ljuvlig! All lycka till er!
    Men så härligt! Solig Ja, är det en superblastis så blir det ju barn av dom. Glad
  • Pitebo

Jag blev gravid med eskimåblastis på första insättningen. Fick totalfrys pga överstimulering. Är i vecka 19 nu.

• Pitebo
    Jag är bara jag skrev 2017-11-19 19:27:03 följande:

Jupp, det gick bli gravid med bara en.

Men så roligt! Stoet grattis! Vilken vecka är ni i?
  • Jag är bara jag
    Pitebo skrev 2017-11-20 14:15:41 följande:
    Men så roligt! Stoet grattis! Vilken vecka är ni i?
    Tack! 5+5 idag så väldigt tidigt. Tar en dag i taget så får vi se.
  • Pitebo
    Jag är bara jag skrev 2017-11-20 18:07:40 följande:

Tack! 5+5 idag så väldigt tidigt. Tar en dag i taget så får vi se.

Hur gick det för er? ????
  • Jag är bara jag
    Pitebo skrev 2018-07-03 16:50:31 följande:
    Hur gick det för er? ????
    Ska föda vilken dag som helst!  SoligDrömmer Oerhört förvånade, men tacksamma.
Svar på tråden Fick du barn via FET med en blastis?