• steelbeat

Djur porr kom upp

Är jätte oroligt surfade på webben va inne på en engelsk sida läste om en film och ja råkade trycka på en länk, och då kom de upp djur porr med tjejer. Va filmer som startade i fönstret fick panik stängde ned den och en ny kom upp, ja försökte i flera minuter att få bort det men de gick inte. Det laddades inte ned något utan de va streaming....

Ja fick dra strömmen på datorn va en iMac sedan gjorde ja en system återställning

Är jätte orolig nu svårt att sova tänker mycket på detta att ja skall åka fast, finns de en risk för detta? Skall ja kontakta polisen?

Har kollat lagen är ju förbjudet att sälja köpa importera filmer, samt göra film och ha sex med djur. Men hur verkar det för mig

Mår jätte dåligt

• Svar på tråden Djur porr kom upp
  • steelbeat

Tycker att du är väldigt oförskämd nu mot mig även om de finns folk som tycker om sådant så gör ja icke detta. Ett helt foto album me kort på mina föräldrar som dog nyss gick förlorade

snällanågonhahaha skrev 2017-08-23 21:15:56 följande:

Pew råkade ,jag har också råkat porrsurfa nån gång men du är tydligen extremt mycket mer pervers än mig, typ 7 dvärgar och en åsna pervers =P

Som föregående talare sa du har inget att oroa dig för,man vill bekämpa källan inte dom som bara tittar det är helt lugnt 

• steelbeat

Som tur vad så kom ja på för en stund sedan att ja hade iCloud att de hade sparats där utan vetskap....Känns skönt att ja har fått ett svar nu kan ja sova skönt inatt tack för hjälpen

• Anonym (Realist)

Att surfa utan en script-blockerare är helt vansinnigt idag. Man kan råka skriva ett tecken fel i adressfältet, och man har egentligen ingen aning om vart länkar leder, även om de är på en seriös sida.

Med en script-blockerare kan man lugnt klicka på vilken länk som helst. Inget farligt kan hända förrän man tillåter script. Det är normalt att en sida inte funkar som den ska utan script, så första gången man kommer till en sida kan det se konstigt ut. Man får försöka bedöma om man kommit till en seriös sida innan man tillåter script.  Vissa sidor vill att tiotals adresser ska kunna köra script, men man ska försöka tillåta så lite som möjligt. Det är lite pyssligt innan man fått in vanan.

Kommer man till en sida där man inte ser någonting utan script så kan man förutsätta att den är skum/illasinnad.

Jag använder Firefox och NoScript, men det finns andra kombinationer som gör samma sak.

• steelbeat

Tack för tipset skall kolla upp va som finns till Safari som finns på Mac annars kan man ju hämta hem, en separat webbläsare

Anonym (Realist) skrev 2017-08-23 23:31:33 följande:

Att surfa utan en script-blockerare är helt vansinnigt idag. Man kan råka skriva ett tecken fel i adressfältet, och man har egentligen ingen aning om vart länkar leder, även om de är på en seriös sida.

Med en script-blockerare kan man lugnt klicka på vilken länk som helst. Inget farligt kan hända förrän man tillåter script. Det är normalt att en sida inte funkar som den ska utan script, så första gången man kommer till en sida kan det se konstigt ut. Man får försöka bedöma om man kommit till en seriös sida innan man tillåter script.  Vissa sidor vill att tiotals adresser ska kunna köra script, men man ska försöka tillåta så lite som möjligt. Det är lite pyssligt innan man fått in vanan.

Kommer man till en sida där man inte ser någonting utan script så kan man förutsätta att den är skum/illasinnad.

Jag använder Firefox och NoScript, men det finns andra kombinationer som gör samma sak.

• klyban

Detta är en väldigt konstig lag om tidelag, en lag om moral och för människor och ej djur.
    Och  lagen som fanns var mer än tillräcklig innan.
    Även vet inte folk om att tjejer av någon anledning har en mycket hög närvaro inom sex med djur.

Varför du var orolig över i det legala förstår jag inte, då det saknas uppsåt.

hur många meter var det?
  • steelbeat

Ja visste inte exakt va lagen sa....sedan är de skönt att få ett svar eftersom man blev rädd för de som inträffade, samt att de va obehagligt de som kom upp.

klyban skrev 2017-08-24 06:53:00 följande:

Detta är en väldigt konstig lag om tidelag, en lag om moral och för människor och ej djur.

Och  lagen som fanns var mer än tillräcklig innan.

Även vet inte folk om att tjejer av någon anledning har en mycket hög närvaro inom sex med djur.

Varför du var orolig över i det legala förstår jag inte, då det saknas uppsåt.

• Anonym (H)
    Anonym (Realist) skrev 2017-08-23 23:31:33 följande:

Håller med
  • steelbeat

Nu är de skaffat både till min Mac och iPad

Anonym (H) skrev 2017-08-24 11:43:39 följande:

Håller med

• Anonym (L)

Vadå det är väl inte olagligt att kolla på djurporr??

• Anonym (mor)

Ursäkta min intolerans(!?) men tänder man sexuellt på hundar, katter, rävar och grannens tama iller........så ska man söka hjälp. Ursäkta.

Svar på tråden Djur porr kom upp