• Anonym (mutti)

Bleka muttan?

Någon som testat bleka sig där nere, med kräm eller någon annan metod? Blev det bra i så fall? 

• Svar på tråden Bleka muttan?
  • Anonym (finare)
    Tofflans skrev 2017-08-24 10:08:26 följande:

Men va?? Av vilken anledning har du fått en så sjuk ide??

Det ser ju mycket finare ut med ljusrosa fittor istället för mörka slafsiga blygdläppar. Ungdomligare och fräschare helt enkelt, inget konstigt!
  • Långbenopluto
    Anonym (finare) skrev 2017-08-24 10:12:09 följande:
    Det ser ju mycket finare ut med ljusrosa fittor istället för mörka slafsiga blygdläppar. Ungdomligare och fräschare helt enkelt, inget konstigt!
    Hahahahahaha, det var det absolut knäppaste jag har läst på FL någonsin

Stackars dig!
  • Anonym (G)
    Tofflans skrev 2017-08-24 10:30:15 följande:
    Hahahahahaha, det var det absolut knäppaste jag har läst på FL någonsin smile2.gifsmile2.gifsmile2.gif

Stackars dig!
    Eller hur, knasigt
  • Anonym (Slafsliga blygdläppar)

Du får väl doppa musen i en tallrik klorin eller köpa ultrablond och svabba blygdisarna med

• Anonym (mutti)
    Tofflans skrev 2017-08-24 10:08:26 följande:

Men va?? Av vilken anledning har du fått en så sjuk ide??

Haha, jag blev mest nyfiken. Hör ju om folk som bleker sina anus och tänker att principen väl lär vara densamma. Jag tycker att det är finare med rosa blygdläppar än mörkgrå. Det är inte så att jag är beredd att göra någon större ansträngning för att bleka dem men om det finns något enkelt, billigt och harmlöst sätt så why not? :)
  • Anonym (finare)
    Tofflans skrev 2017-08-24 10:30:15 följande:
    Hahahahahaha, det var det absolut knäppaste jag har läst på FL någonsin

Stackars dig!
    Va, vadå stackars mig? Varför är det synd om mig? :D
  • Alvina

Trodde först att du menade att du ville blondera könshåret, men varför skulle man vilja utsätta underlivet för kemikalier?

• Anonym (LOL)
    Anonym (finare) skrev 2017-08-24 10:12:09 följande:
    Så färgen gör att fittan inte ser slafsig ut? Slafsiga blygdläppar är lika slafsiga om de är rosa eller bruna.
Svar på tråden Bleka muttan?