• Anonym (mutti)

Bleka muttan?

Någon som testat bleka sig där nere, med kräm eller någon annan metod? Blev det bra i så fall? 

• Svar på tråden Bleka muttan?
  • Anonym (mutti)
    Alvina skrev 2017-08-24 18:45:17 följande:

Trodde först att du menade att du ville blondera könshåret, men varför skulle man vilja utsätta underlivet för kemikalier?

Det måste ju inte vara farligt bara för att det innehåller kemikalier. Hade jag blonderat könshåret (eller något annat hår) hade det ju också inneburit kemikalier mot hud. 
  • Aikido

Jag skulle nog rekommendera en metod som är helt kemikaliefri och därmed ofarlig.

Skräm muttan tills den bleknar. De flesta muttor är löjligt rädda för vanliga skräckfilmer och detta helt oberoende av hur förhärdad skräckfilmsfantast själva muttabärerskan är.

Inte helt säker på att ordet muttabärerska skulle vara godkänt i Alfapet men jag slänger in det här på prov.

• Anonym (Slafsliga blygdläppar)

Maila nån aktiv eller fd porrskådis. De borde ju veta

• Anonym (.)

Med tanke på hur känsliga slemhinnor och annat är därnere skulle jag aldrig rekommendera något sådant. Släpp tanken. Raka ett litet hjärta eller något annat kul, kör en vaxning eller skaffa en liten sexig tatuering är nog mer lämpligt om du ska piffa upp området där nere

• Påven Johanna II

Kanske är enklare att göra resten av dig köttfärgad, grå eller brun? Eller är du redan rosa och vill matcha?

• MissNastrax

Why not bleka allt så kanske man skulle tycka att man var tjusigare där nere :)

Krämer hemma eller salong, hade nog valt salong eller kollat hos någon intimkirurg typ.

Lär ju vara rätt lätt att kirra, sällan man ser en majoritet av tjejer som är mörk vid fiffi/analen i porrfilmer idag.

• Anonym (Tina)

Anonym (finare) skrev 2017-08-24 10:12:09 följande:[/Det ser ju mycket finare ut med ljusrosa fittor istället för mörka slafsiga blygdläppar. Ungdomligare och fräschare helt enkelt, inget konstigt!

[/quote]

Ungdomligare? Jag är 50 och har haft samma färg jämt, det ändrar sej inte med åldern. Det är nog mer genetiskt. Tycker du det är jobbigt med hudfärgad hud också? Tungan ser också lite läskigt köttig ut kanske, som en rå fläskfile i munnen?

Slappna av innan du drar på dej något otäckt eksem eller sårbildning av starka kemikalier, rätt meningslöst att se fin ut om du inte kan ha sex ändå.

• MissNastrax
    Anonym (Tina) skrev 2017-08-25 21:25:31 följande:

Anonym (finare) skrev 2017-08-24 10:12:09 följande:[/Det ser ju mycket finare ut med ljusrosa fittor istället för mörka slafsiga blygdläppar. Ungdomligare och fräschare helt enkelt, inget konstigt!

Ungdomligare? Jag är 50 och har haft samma färg jämt, det ändrar sej inte med åldern. Det är nog mer genetiskt. Tycker du det är jobbigt med hudfärgad hud också? Tungan ser också lite läskigt köttig ut kanske, som en rå fläskfile i munnen?

Slappna av innan du drar på dej något otäckt eksem eller sårbildning av starka kemikalier, rätt meningslöst att se fin ut om du inte kan ha sex ändå.[/quote]

Kan ju tycka att hudfärgad hud och köttig tunga har finare nyans än ett underrede som är mer mot det brunaktiga hållet som får mig att tänka på missfärgad hud istället (eller smutsig).
  • Aikido
    MissNastrax skrev 2017-08-25 21:46:41 följande:

Slappna av innan du drar på dej något otäckt eksem eller sårbildning av starka kemikalier, rätt meningslöst att se fin ut om du inte kan ha sex ändå.[/quote]

Kan ju tycka att hudfärgad hud och köttig tunga har finare nyans än ett underrede som är mer mot det brunaktiga hållet som får mig att tänka på missfärgad hud istället (eller smutsig).
    Men fördelen med en starkt avvikande färgnyans runt mutta och anus är att vi som kommit lite till åren och börjat få sämre syn inte löper lika stor risk att missa målet och försöka jucka in honom i t.ex. ljumsken eller svanskotan.
  • MissNastrax
    Aikido skrev 2017-08-25 21:57:47 följande:

Men fördelen med en starkt avvikande färgnyans runt mutta och anus är att vi som kommit lite till åren och börjat få sämre syn inte löper lika stor risk att missa målet och försöka jucka in honom i t.ex. ljumsken eller svanskotan.

Hmm undra hur blinda lyckas..
  • Aikido
    MissNastrax skrev 2017-08-25 22:09:57 följande:
    Hmm undra hur blinda lyckas..
    Ekolokalisering?
  • MissNastrax
    Aikido skrev 2017-08-25 22:26:58 följande:

Ekolokalisering?

Nästan så jag skulle vilja se en dokumentär om hur det går till i detta sammanhang *hehe*
  • Anonym (Kussemurra)

Finns ju anusbleknig, borde funka på kussemurra oxå

• Anonym (mor)
    Anonym (.) skrev 2017-08-25 08:54:39 följande:

Med tanke på hur känsliga slemhinnor och annat är därnere skulle jag aldrig rekommendera något sådant. Släpp tanken. Raka ett litet hjärta eller något annat kul, kör en vaxning eller skaffa en liten sexig tatuering är nog mer lämpligt om du ska piffa upp området där nere

Ursäkta att jag lägger mig i men hur ser en "sexig" tatuering ut? OCH behövs det verkligen en sådan i underlivet? Borde inte underlivet tala för sig själv?
Svar på tråden Bleka muttan?