Inlägg från: Anonym (Osäker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Osäker)

Han var slak när han gav mig oralsex???

hej!

Har dejtat en kille i några månader nu, han är 35 och jag 31. Då jag i början av vårt dejtande gick igenom en operation har vi inte haft sex än. Vi har pillat lite smått men mest utanpå kläderna och haft riktigt heta hångelstunder.
    Varje gång har han flåsat av kåthet och varit väldigt hård.

I lördags kom han hem till mig och hångelstunden blev mer än hångel.
    Han klädde av mig och började pilla. Jag skulle ta på honom med men insåg direkt att den var slak???
    Jag blev helt paff och visste inte vad jag skulle göra så jag bara slutade ta på hans snopp och började ta på hans kropp och så istället.
    Han gick då ner på mig och börja ge mig oralsex. 
    efter ett tag drog jag upp honom. Han började då pilla på mig igen samtidigt som han liksom smekte sig själv. Men den blev inte hård? Jag drog lite i hans byxor för att visa att jag ville och tog lite utanpå byxorna men då den var helt slak blev jag jätte osäker . Han sa att han ville fortsätta slicka mig istället så jag lät honom göra det. Efter en ganska lång stund så kom jag.
    Under hela denna tid var jag väldigt högljudd då detta är något jag väntat på i månader och var otroligt kåt. Det var det skönaste sexet jag haft och jag tror det var det mest högljudda jag haft..

Tror ni att det var det som gjorde att han inte tände till?
    Skäms så himla mycket. Nu ska han komma och hälsa på imorgon igen och jag känner mig fruktansvärt osäker och pinsam nu....

Var han kanske nervös? Han har sagt innan att jag är den finaste tjejen han någonsin träffat och att han är jätte kär i mig. Han har pratat om att flytta hit för att vara med mig och allt sånt.. 

Känner mig så himla nervös nu :( Skit jobbigt är detta ! 

Kan man vara kåt men inte ha stånd? Eller gav han mig oralsex typ för att vara snäll??  tycker synd om honom för det tog ganska lång tid för mig att komma men jag njöt verkligen fullt ut hela tiden. Så fick den stackarn ligga där helt o-kåt och bara ge.. 

• Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???
  • Anonym (Osäker)

Tack för era svar! Hoppas att det bara var som han var nervös och inte något som jag gjorde fel.. 

Har hänt med en kille vid ett tillfälle men då var han så full att det inte gick. Annars har jag inte varit med om det.

Jag märkte ju att han försökte genom att klämma/smeka själv..

Om han inte är hård nästa gång heller ska jag smeka och så ändå eller gör det bara att han känner mer press att den ska bli hård? Vet fan inte hur jag ska bete mig...

Det är en jobbig tanke att han inte var kåt utan gjorde det för att jag var så vansinnigt kåt typ.. Hoppas att det inte var så, då är det ju bara sååå pinsamt.. Där låg jag och stöna och skaka i hela kroppen så nice det var så kanske han bara "fan kan hon komma nu eller"..... 

• Anonym (Osäker)

Tack igen alla ni som svarat i tråden! Känns faktiskt mycket bättre nu och jag får verkligen försöka att inte analysera det för mycket och bli osäker. Vill inte att jag ska behöva hålla tillbaks eller bli nervös och bli helt skygg...

Det var faktiskt det bästa sex jag har haft i hela mitt liv även om det var jobbigt att han inte var hård. Jag har aldrig haft en sån kraftig orgasm och jag tror faktiskt att hag för första gången i mitt liv fick en fontänorgasm? Kände mig kissinödig ett tag innan jag kom och efter att jag kom kände jag hur det 'rann' till..

Nu är det jag som får prestationsångest.. Undrar om jag kan vara lika bra på att ge honom.. Blir han slak när jag ger kommer jag känna mig helt värdelös och det gör mig nervös...

MEN jag ska lyssna på er och ta det till mig och försöka att inte ta det så personligt. Haft otrolig ångest hela veckan och har faktiskt undvikit ett och annat samtal från honom för att jag har skämts så mycket över mitt stönande och att han inte 'fick något' .. Som någon skrev i tråden så har jag alltid lagt mycket vikt i att killen ska njuta och att han ska komma. Det har varit mer fokus på killen än på mig. Kanske har jag hittat mig en kille som faktiskt gillar att ge :)

Imorgon kommer han och jag är både nervös och förväntansfull! Skriver här när han åkt hem !

• Anonym (Osäker)

Ladies and gentlemen.... Igår fungerade den som den skulle! haha

Vi mös och tittade på film tillsammans och smekte varandra i soffan hela kvällen. En timme innan han skulle gå tog jag mod till mig och började försiktigt klä av honom, ville ju inte skrämma honom ;)

Gav honom oralsex. Måste erkänna att jag nog var jävligt dålig på det. Har haft 3 långa förhållanden där alla killarna gillat helt olika saker så jag försökte köra en kombo men jag tror det blev fail på det .. Var så nervös och kände prestationsångest, ville vara lika bra som han var...
    Han stod helt still och tyst med armarna längs sidorna.. Mina ex har gjort betydligt mer än så, dom har spänt händerna till knytnävar, tittat mig i ögonen, hållt mig i håret, "juckat" eller på något sätt visat vad dom gillar så man har fattat när man gjort något bra.. Han bara stod där och blundade!! Haha alltså det kändes inte alls bra.. Blev osäker en del gånger och slutade suga och pussade honom på benen eller magen bara för att jag var nervös . han måste ha undrat vad jag höll på med ...

Efter att hållt på en bra stund tog jag hans hand och visade att jag ville att han skulle typ runka och så sög jag bara istället så han kunde visa tempo och så. Och då kom han tillslut! 

FAIL

Men han vill träffa mig igen och han säger fortfarande att han är kär i mig så jag har väl inte skrämt bort honom helt med mitt stönande och med min dåliga avsugning..

Min slutsats är iallafall att han var nervös/koncentrerad förra gången och även att jag stönade för mycket. En kombination av allt det gjorde väl honom slak.
    Jag hoppas att han var kåt i sinnet iallafall.

Tack för alla svar! jag var nervös igår men hade nog varit ännu mer nervös om jag inte fått all stöttning här innan! :)

Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???