• Anonym (Osäker)

Han var slak när han gav mig oralsex???

hej!

Har dejtat en kille i några månader nu, han är 35 och jag 31. Då jag i början av vårt dejtande gick igenom en operation har vi inte haft sex än. Vi har pillat lite smått men mest utanpå kläderna och haft riktigt heta hångelstunder.
    Varje gång har han flåsat av kåthet och varit väldigt hård.

I lördags kom han hem till mig och hångelstunden blev mer än hångel.
    Han klädde av mig och började pilla. Jag skulle ta på honom med men insåg direkt att den var slak???
    Jag blev helt paff och visste inte vad jag skulle göra så jag bara slutade ta på hans snopp och började ta på hans kropp och så istället.
    Han gick då ner på mig och börja ge mig oralsex. 
    efter ett tag drog jag upp honom. Han började då pilla på mig igen samtidigt som han liksom smekte sig själv. Men den blev inte hård? Jag drog lite i hans byxor för att visa att jag ville och tog lite utanpå byxorna men då den var helt slak blev jag jätte osäker . Han sa att han ville fortsätta slicka mig istället så jag lät honom göra det. Efter en ganska lång stund så kom jag.
    Under hela denna tid var jag väldigt högljudd då detta är något jag väntat på i månader och var otroligt kåt. Det var det skönaste sexet jag haft och jag tror det var det mest högljudda jag haft..

Tror ni att det var det som gjorde att han inte tände till?
    Skäms så himla mycket. Nu ska han komma och hälsa på imorgon igen och jag känner mig fruktansvärt osäker och pinsam nu....

Var han kanske nervös? Han har sagt innan att jag är den finaste tjejen han någonsin träffat och att han är jätte kär i mig. Han har pratat om att flytta hit för att vara med mig och allt sånt.. 

Känner mig så himla nervös nu :( Skit jobbigt är detta ! 

Kan man vara kåt men inte ha stånd? Eller gav han mig oralsex typ för att vara snäll??  tycker synd om honom för det tog ganska lång tid för mig att komma men jag njöt verkligen fullt ut hela tiden. Så fick den stackarn ligga där helt o-kåt och bara ge.. 

• Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???
  • Anonym (Danne)

Ibland så vill kuken inte, hänt samma sak här.. Träffade en tjej under en period och när vi väl hamna i säng så ville kuken inte fast jag ville, och hon verkligen låg och bad om kuk(vilket inte gjorde saken bättre). Så fort kuken inte riktigt vill för mig så börjar tankarna i huvudet och då blir det bara värre. Tror det är nerver och att vi hade sextat och byggt upp lite väl höga förväntningar av varandra kanske.. Det blir säkert bättre nästa gång :)!

• MrFlex

Man kan absolut vara kåt utan stånd. Nervositet mm kan påverka. Inte helt ovanligt att det är så här för vissa killar i början. Verkar dessutom vara vanligare om det finns känslor.

• 100kgpappa

Ganska ofta när jag ger oralsex så tappar jag ståndet lite. Är helt enkelt så fokuserad på att ge henne njutning med tunga och händer.

Men det löser ju sig så fort hon ägnar kuken lite uppmärksamhet.

• Anonym (35år man)

Googla på PED.

Han kanske hängivit sig åt lite för mycket porr i väntan på att få komma intill?

Finns en mastodont-tråd på Flashback om det.

• Anonym (Man)

Nervös, tror han ville mer än du anar och då funkar inte kuken ibland. Tror det går bättre nästa gång. Att man ska vara hård eller till och med stenhård medan man koncentrera sig på slicka fitta är inte det enklaste. Jag har dock, nästan, ska tilläggas kommit av att slicka tjejen en gång. Hon kved så enormt att jag nästan kom "handsfree" så att säga.

• Hobgoblin

Shit happens - nervös, trött, för onykter, prestationsångest ....
    Händer ju tjejer också, att Musse går i baklås och är snustorr.
    På`t igen bara!!

• Anonym (Osäker)

Tack för era svar! Hoppas att det bara var som han var nervös och inte något som jag gjorde fel.. 

Har hänt med en kille vid ett tillfälle men då var han så full att det inte gick. Annars har jag inte varit med om det.

Jag märkte ju att han försökte genom att klämma/smeka själv..

Om han inte är hård nästa gång heller ska jag smeka och så ändå eller gör det bara att han känner mer press att den ska bli hård? Vet fan inte hur jag ska bete mig...

Det är en jobbig tanke att han inte var kåt utan gjorde det för att jag var så vansinnigt kåt typ.. Hoppas att det inte var så, då är det ju bara sååå pinsamt.. Där låg jag och stöna och skaka i hela kroppen så nice det var så kanske han bara "fan kan hon komma nu eller"..... 

• Hobgoblin

Ta det lugnt!
    Har inga problem att ta en skäggmacka och bli utan själv.
    Vi finns - killar som tycker om att ge men inte behöver få varje gång.
    Om du lät och visade att du tyckte om så tror jag att du gjorde det du skulle och
    det uppskattades säkert.
    Det kommer med tiden - han också ska du se :)

• Anonym (Lova)

Oroa dig inte! Eftersom ni varit "tvungna" att vänta med sex, kan det ju vara så att han var överkåt och helt enkelt inte fick den att bli hård.

• Hobgoblin

Överkåt slutar ju oftast med kalsongskott ...
    Tid - känsla- mjuka händer ... det löser sig ska du se.
    Är allt OK så blir det nog åka av snart ska du se.
    Slickar han upp dig i brygga finns det vilja - du blir snart så påsatt som du tror.
    Om jag skulle vara tveksam på något vis hade jag hellre "fusk-knullat" än
    gett en uppslickning.

Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???