Inlägg från: Elefantmannen2 |Visa alla inlägg
  • Elefantmannen2

Han var slak när han gav mig oralsex???

Tror inte det finns många killar som blir avtända av att kvinnan blir högljudd, tvärtom. Såvida det inte är sjukligt högt, då blir man rädd, eller tillgjort. Vem vill inte ha kvitto på att man sköter sin bit.

Jag vill fokusera på kvinnans njutning ibland, då vill jag inte att hon tar på mig. 

Jag vet inte om jag misstolkar, men du kanske gjorde det vanligaste felet kvinnor gör, lägga allt fokus på kuken? De flesta män är lika sugna på det som kvinnor är. Vi har lika många erogena zoner som kvinnor och det bästa sättet att få honom att slappna av är att ta det lugnt och leta efter erogena zoner. 

Behandla honom som du vill bli behandlad kort sagt. Detta kan alla kvinnor ta till sig, det brister 95% av svenska tjejer på.

• Elefantmannen2
    Hobgoblin skrev 2017-08-24 22:16:51 följande:

Börjar bli mycket navelskådande spekulationer nu .. för en enkel fråga ..
    Blir det ingen ribba nästa gång heller - prova något nytt eller om inget funkar - sorry, han tänder inte på det sättet. I så fall - byt snubbe!!
    Sex o känslor är inte lätt - men inte så jävla svårt heller!!!

Varför är du med och spekulerar då?
  • Elefantmannen2
    Hobgoblin skrev 2017-08-24 22:56:44 följande:

Var ju det tills jag tröttnade - eller hur??
    Finns ju en gräns typ ...
    Men visst ... fortsätt spekulera ... han är slak o hon är otillräcklig ... zzzzz

Just det. Du var själv med. Tills du inte tyckte det var kul längre. 

När du inte tyckte det var det dags för stora pekfingret till de som gjort detsamma som du. Borde du inte följa ditt eget råd då? Byt tråd om det inte funkar..

Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???