Inlägg från: Anonym (Tor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tor)

Han var slak när han gav mig oralsex???

Anonym (Osäker) skrev 2017-08-24 23:44:07 följande:
    Tack igen alla ni som svarat i tråden! Känns faktiskt mycket bättre nu och jag får verkligen försöka att inte analysera det för mycket och bli osäker. Vill inte att jag ska behöva hålla tillbaks eller bli nervös och bli helt skygg... Det var faktiskt det bästa sex jag har haft i hela mitt liv även om det var jobbigt att han inte var hård. Jag har aldrig haft en sån kraftig orgasm och jag tror faktiskt att hag för första gången i mitt liv fick en fontänorgasm? Kände mig kissinödig ett tag innan jag kom och efter att jag kom kände jag hur det 'rann' till.. Nu är det jag som får prestationsångest.. Undrar om jag kan vara lika bra på att ge honom.. Blir han slak när jag ger kommer jag känna mig helt värdelös och det gör mig nervös... MEN jag ska lyssna på er och ta det till mig och försöka att inte ta det så personligt. Haft otrolig ångest hela veckan och har faktiskt undvikit ett och annat samtal från honom för att jag har skämts så mycket över mitt stönande och att han inte 'fick något' .. Som någon skrev i tråden så har jag alltid lagt mycket vikt i att killen ska njuta och att han ska komma. Det har varit mer fokus på killen än på mig. Kanske har jag hittat mig en kille som faktiskt gillar att ge :) Imorgon kommer han och jag är både nervös och förväntansfull! Skriver här när han åkt hem !

Så han är fortfarande kvar alltså?
Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???