Min dotter går runt i trosor
Anonym (?) skrev 2017-08-28 04:09:43 följande:
Haha jag har ingen skam över mina barn! Sjukaste jag hört!
Jag skäms över att hon inte nått den punkten tonåringar gör, att vilja kyla sina privata delar. Att sitta och spela Bingolotto med oss topless när man faktiskt har bröst känns onormalt för en fjortonåring att vilja bara. Jätteskönt att hon är bekväm i sig själv inför oss såklart, just av den anledningen som jag inte vet hur jag på ett fint sätt ska kunna föreslå ett plagg på överdelen av kroppen också utan att det ska upplevas som kränkande eller få henne obekväm helt enkelt. Nu snackar vi full b-kupa, ingen liten nätt byst till hennes lilla smala kropp och det är väl det som gör det till en grej.
Spelar ingen roll om hon hade haft A-kupa eller knappt några bröst alls , jag är själv mamma till en tonårsdotter (som är 19 och utflyttad nu) och det är inte riktigt normalt när man är i den åldern att gå runt topless hemma på det sättet. Alltså det är skillnad om det är bara framför mamma och man precis har kommit ut ur duschen eller så eller håller på och gör sig iordning eller byter om , då kan jag också vara topless framför barnen såklart (och jag har G-kupor om det spelar någon roll). Men att bara gå runt topless eller typ sitta med familjen i soffan känns lite konstigt ja.. Du behöver nog säga till henne att hon är tillräckligt gammal för att ha kläder på sig , typ morgonrock eller något iallafall.