Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Jag vet inte..? Jag hade nog tagit ett annat med morgon urin! För å se..! Blir fe starkare gravid, svagare inte?
Ser du något på mina där uppe?

Tog detta 4 h senare !! Hsr varit neg innan mens så borde inte vara missfall ??
Hej! Behöver lite råd nu igen. Jag fick positivt ägglossningstest cd28 och hade då sex, har sen dess haft riktig molvärk och mått illa. Idag är det äl+5 bim-11, när skulle ni testa? Jag vill såklart testa typ imorgon men antar det inte lär synas redan då. Om inte det positiva ägglossningstestet dag 28 var positivt pga att jag var gravid redan då? Brukar oftast ha ägglossning cd20 ca.
Ja, jag får testa igen den 22a! Så himla lång tid bara ;) haha
Ser tyvärr ingenting :( När har du bim?
Jag ser tyvärr ingenting. Var det väldigt tidigt?
Tog ett cb early nu imorse (BIM -2) :D så glad!
Tänkte åka & köpa vanlig cb test & kanske en sån med veckoindokator, tror ni det visar gravid på dom eller ska man vänta till imorn alt. fredag?

Just nu är Mina symtom är illamående, känslan av att jag behöver spy/sura uppstötningar, liknande molvärk, brännande känsla i båda äggstockarna (varierande ibland mer i den ena och tvärtom) samt ont i ländryggen. Och brösten är svullna och ömma samt bröstvårtorna är hårda. Spänner i brösten också.
BIM idag men ingen mens i sikte ännu. Hoppas innerligt att det är ett litet frö i magen :o