Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
GRATTIS!!!! :D
BIM idag :D
Tog ett cb early nu imorse (BIM -2) :D så glad!
Tänkte åka & köpa vanlig cb test & kanske en sån med veckoindokator, tror ni det visar gravid på dom eller ska man vänta till imorn alt. fredag?
Grattis!! Så kul att se att det börjar gå vägen för vissa här. Väntar med spänning på att få testa. ÄL+5 idag. Ägget har väl inte ens hunnit fästa sig än, om det nu tog sig dvs.
Grattis!
Men visst har du BIM i måndags 16/10, tyckte jag läste de någon stans, så BIM+2 idag. Å sen att du hade testat negativit i lördags (BIM -2)
Vad har du för symtom?
Okej, spännande!!
Men alltså så hade du BIM i fredags och testade negativt i lördags men sen positivt idag?
Anledningen till att jag är så frågvis är för att jag hade räknat med att min mens skulle kommit i fredags eller senast i lördags. Testade negativt i söndags morse och gav då upp hoppet.
Men.......
Min men har fortfarande inte kommit men har inte vågat testa igen. Enligt förra mensen så är jag idag på 5+0 så nu borde jag våga testa, men ska försöka vänta till fredag morgon. Då har mensen fått en hel vecka på sig.
Har inga direkta symtom förutom lite små värk i tjejmagen och jag hinner tänka att ok inom 24 h kommer mensen, kan inte säga att jag har några spända bröst eller likanden, tyvärr...
Okej, spännande!!
Men alltså så hade du BIM i fredags och testade negativt i lördags men sen positivt idag?
Anledningen till att jag är så frågvis är för att jag hade räknat med att min mens skulle kommit i fredags eller senast i lördags. Testade negativt i söndags morse och gav då upp hoppet.
Men.......
Min men har fortfarande inte kommit men har inte vågat testa igen. Enligt förra mensen så är jag idag på 5+0 så nu borde jag våga testa, men ska försöka vänta till fredag morgon. Då har mensen fått en hel vecka på sig.
Har inga direkta symtom förutom lite små värk i tjejmagen och jag hinner tänka att ok inom 24 h kommer mensen, kan inte säga att jag har några spända bröst eller likanden, tyvärr...