• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • tossaliten

BIM igår men oregelbunden, men inte haft längre än cykel på 30 dagar på flera, flera år. Nu dag 31. Ingen mens i sikte men testade negativt idag...så får vl bara invänta mensen ????????

• Ereya

11/10 enligt appen, ska hålla mig från att testa till den 12/10 även om testen jag har hemma skriker om att de är så bra så man ska kunna få ett säkert resultat sex dagar innan beräknad mens. Men det vågar jag inte tro på så jag väntar tills BIM, haha.

• Charlizee
    Fröken92 skrev 2017-10-03 19:33:46 följande:

Tog ett ÄL test för kul, är på BIM- 3/4 dagar. Visst är detta ÄL test positivt?

Har för mig att ett positivt Ägglossningstest nära BIM troligtvis betyder ett plus på gravidtest också

Tog också ett ÄL-test imorse, BIM -3 och det syntes endast ett svagt streck så här får vi ladda om och hoppas på nästa månad...
  • CatjaL

Hej!

Hoppas det är okej att jag hoppar in här.

Planerar vårt första barn & tog ur min spiral i början på september.

Har börjat med ÄL-test & första visade svagt igår (14.00) & sen lite starkare igår kväll (19.00)

Någon som kan hjälpa mig att tyda dom, är den sista positiv eller måste båda streck vara lila starka ?

Ska prova idag igen, måste införskaffa nya först..

Svar på tråden Bim oktober 2017