Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Haha men då är vi två köra du!! ;D hoppas vi plussar!!!!
Hur många dagar innan BIM börjar ni testa? :) Jag har nog bim på måndag och funderar på att testa på fredag. Vet att det är tidigt men klarar inte av att vänta mer, haha. Hoppas så innerligt!
Hej tjejer som är inne här i tråden
Som sagt så är jag helt ny här????Men tycker det skulle vara roligt att följa konversationerna och byta erfarenheter. Vi tänker försöka bli gravida med en liten "trea"
Har fått " grönt ljus" nu efter en massa strul med cellförändringar o skit men fr o m nu tänker vi köra.????Undrar dock hur man ändrar i sin presentation, verkar konstigt? Står att jag är 47 år ???? Är 35 !
Hi hi ser att man tydligen inte kan göra smileys
Såg konstigt ut med en massa frågetecken
Hi hi ni måste skratta åt mig ....
Yes, testade imorse men jag har nog aldrig sett ett blankare test... Tänker du testa igen och har du några känningar?
BIM+3 men ingen mens men inte heller något plus...vad tror ni???
BIM+3 men ingen mens men inte heller något plus...vad tror ni???
Hejsan! Jag är inne på nionde försöket till tredje barnet nu och jag vågar inte hoppas på någonting längre då jag har blivit så besviken sedan ett missfall i mars. Haft flera kemiska graviditeter efter missfallet.
Så nu denna månad har jag tänkt otroligt lite på att det faktiskt skulle ta sig. Men så inatt (natten till onsdag 4/10) är på BIM-5 idag (BIM 10/10. Så drömde jag att en kille tog blodprov på mig och som visade att jag var gravid men att det var väldigt tidigt än.
När jag vaknade så började jag ju hoppas något otroligt såklart... Samtidigt som jag inte vill hoppas för jag orkar inte bli besviken ytterligare en gång. Nu sitter jag här på jobbet och funderar på om jag ska beställa lite tester från babyplan eller om jag bara ska vänta tills BIM och allra helst ytterligare en vecka. Har ett cb plus hemma som är kvar från förra månaden. Det funderar jag på att ta i helgen eller på BIM. Vill ju inte testa innan bim egentligen men det är ju såååå svårt o hålla sig.
Önskar alla här inne lycka till <3
Stress förmodligen... Hoppas mensen kommer snart!
Jag har bim 14: de men tror inte så mycket på en graviditet. Jag är 37 år, har inga barn sedan tidigare - inte ens försökt bli gravid- utan kom på att jag vile ha barn i våras.... har väntat med det ( dock inte friviigt. Hade gärna börjat försöka redan i mars-april)mendå jag lever i en relation med en kvinna och sjäva befruktningen måste ske via donator. Jag har alltså allt emot mig... =( vet ju inte ens om jag kan bli gravid vid denna ålder!
Jag känner inga symtom som ni andra skriver om ..ni vet molvärk, humör illamående... allt är precis som vanligt =)
jag fick inte ens utslag på stickorna fast jag tesatde över en vecak och KäNDE min ägglossning...alltså på riktigt. Har alltid vetat typ på minuten när ägget lossnar för jag får så ont - samma den hördagen .... men lik förbenat så inget utslag på ä.l-stickorna.... är det fel på mej?
HUr många gånger har ni andra försökt? Änns lite hopplöst nu men men... skönt att ha de här sidorna på familjeliv att följa...försöker läsa mest de lycliga inlägget där det gått vägen . Tack föratt ni finn alla!