Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
nu började jag gråta - man önskar hoppas vill sååååå gärna!
kram o kärlek till er alla!
Jag ser ett svagt streck! Så om det bara ska synas ett streck så verkar det ju hoppfullt! :)
Neg test på bim-2.. man hoppas mindre och mindre för varje neg test men vet att det inte är kört förrän mensen kommer.
Någon som använder stickor från babyplan och kan dela med sig av en bruksanvisning? Hittar ingen på dem och det är ju så olika om man ska doppa i 5 sekunder eller 15.
BIM -3 idag.. kliar i fingrarna och vill testa men är så rädd att bli besviken.
BIM -3 idag.. kliar i fingrarna och vill testa men är så rädd att bli besviken.
Testat imorse och helt blankt. Beräknad BIM är idag eller imorgon så det är väl bara ställa in sig på mens då... Så jäkla less på dessa negativa tester...
Fick MF i måndags då jag var gravid i 4+2.. Vi hade precis börjat vänja oss vid tanken och var så exalterade. Tänkte aldrig att ett missfall kunde hända mig... Men klart det kan. Har mått pyton men har ändå hoppet om att det ska ta sig på nytt så snart som möjligt. Slutade blöda redan igår så hoppas och tror på att ÄL kommer infinna sig runt nästa helg men ska börja med ägglossningstest på tisdag tänkte jag.
Förra månaden ca tre dagar efter ÄL kände jag direkt att jag var gravid. Helt otroligt vad kroppen talar till en bara man lyssnar. Nu längtar jag efter ÄL och BIM :):)
Jaha men då var det bara jag.... då får vi joppas att det är något :) :)
Håll ut en dag till! Jag är på BIM - 6, så lång väntan kvar!!
Syns så otydligt på bild men jag tror ta mig tusan jag ät gravid!