• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Milou3
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-14 10:13:07 följande:

Jag tog ett ÄLtest idag, mest bara gör att se typ... enligt mina beräkningar och min app så är jag på ÄL+5. Men detta ÄL testet visade mycket starkare idag än för 2 dagar sedan... vad tror ni? Har jag räknat ut ÄL fel och den är sen eller? Jag har ju bim 23/24.... nu blev jag väldigt fundersam....

Strunta i din app och följ testen ist :) ser ut som äl är nära och då kommer även din bim flyttas fram.
  • Queva
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-14 10:13:07 följande:

Jag tog ett ÄLtest idag, mest bara gör att se typ... enligt mina beräkningar och min app så är jag på ÄL+5. Men detta ÄL testet visade mycket starkare idag än för 2 dagar sedan... vad tror ni? Har jag räknat ut ÄL fel och den är sen eller? Jag har ju bim 23/24.... nu blev jag väldigt fundersam....

Det är inte riktigt lika starkt som kontrollsträcket. Så kan vara du nyss haft ÄL också.
  • Jasminefjellberg
    Milou3 skrev 2017-10-14 10:34:22 följande:

Strunta i din app och följ testen ist :) ser ut som äl är nära och då kommer även din bim flyttas fram.

Okej. Tack för svar :)
  • R84
    Queva skrev 2017-10-14 09:43:06 följande:

Håller tummarna!

Tack!!
  • R84
    Flodhästen skrev 2017-10-14 09:43:41 följande:

Jag håller tummarna för att det blir bra i slutändan.

TACK! Det gör jag med.
  • AngelicaB

Hej!

Har bim om 3 dagar, kan jag testa mig imorgon bitti tror ni? Fick superont i höger äggstock igår men idag har det centrerat sig och känns bara en bit under naveln nu. Även fått en maaaassa flytningar..Vad kan det vara?

• Flodhästen
    AngelicaB skrev 2017-10-14 17:39:52 följande:

Hej!

Har bim om 3 dagar, kan jag testa mig imorgon bitti tror ni? Fick superont i höger äggstock igår men idag har det centrerat sig och känns bara en bit under naveln nu. Även fått en maaaassa flytningar..Vad kan det vara?

Jag har också BIM på tisdag och man ska kunna få utslag på urin 12 - 14 dagar efter äl. Så jag ska testa imorgon då jag är på äl+12. Jag kommer ta på morgonurinen då HCG har högst koncentration då. Sorry för fackspråket. Jag jobbar på labb.
  • TouchOfRed

Kör med cb digital ÄL test och fick en smiley idag. Tidigare än förväntat, så är så nöjd över att vi valde att testa denna månaden. 5:e försöket. De andra månaderna har vi bara gått på ungefärlig beräkning på när ÄL borde vara. Så hoppas att anledningen att det inte tagit sig innan är att vi missat ÄL de tidigare månaderna. Har en son sen innan och då tog det lååång tid innan vi lyckades, men när vi väl lyckades så var det med cb digital...

• Polkagrisen85

Har bim typ 29 okt . Äl idag ! Första försöket med barn nr 3... Haft sex i tisdags & torsdags & hoppas på ikväll med .. Så spännande !

• vickanj82
    AngelicaB skrev 2017-10-14 17:39:52 följande:

Hej!

Prova! Fick plus på bim -6. Bild lite längre upp
Svar på tråden Bim oktober 2017