Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då lämnar jag er här inne och joinar novembergruppen. Mensen kom idag, tre dagar sent... Sååå, nu blir det tionde försöket, YEAY! :( Önskar er alla andra lycka till och att ni får ert efterlängtade plus!
Så då har man fått hem ett 10-pack gravtester från graviditetskollen, någon som har erfarenhet av just dom?
Något ser man där.. fick också mf i juli. har bim på tisdag och hoppas verkligen det tog sig denna gång.. känner en massa som tex molvärk och ont i brösten men visst behöver ju inte betyda något men lever på hoppet.
Hoppar in här! Har bim på tisdag eller onsdag (17 eller 18 okt) beroende på exakt när ägglossningen inträffade.
Har försökt bli gravid i 15 månader nu och denna månaden har vi haft sex varje dag kring ÄL tom. 2 ggr dagen innan ÄL.
Så jag hoppas verkligen det tar sig den här gången! Känner dock inte av några symptom..
Har aldrig hatar lemsem som nu...vill inte att den ska komma!!!
Mensen skulle det stå!!!
Säger tack för mig och vidare till nästa månaden. De flera dagars bruna flytningar var starten på mensen och jag får hålla humöret uppe så gott det går på resande fot med ett större resesällskap. Känns inte som man kan prata med riktigt heller.
Lycka till ni andra!
I förmiddags när jag gick på toa såg jag att det hade kommit bruna flytningar i trosorna, pyttelite bara dock. Men det kom ingenting på pappret när jag torka mig?! Har inte kommit något mer sedan dess... för två timmar sedan började jag få ont i äggtockarna/livmodern typ? Har aldrig kännt så här innan mens tidigare? Någon som har/haft liknande?? Hoppas bara inte mensen kommer... vill så gärna att det ska gå vägen :)
Oj vad många det är som verkar ha börjat närma sig Bim. Själv kollar jag äl-tester nu men ännu inget positivt.
Lycka till allihopa!!