Inlägg från: Anonym (Ts) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ts)

Missfärgade trosor?

Har haft problem med mina trosor så länge jag kan minnas. Det blir alltid missfärgningar när flytningarna har varit i trosan. Känns ju inte superkul att behöva gå runt med trosskydd hela tiden(gör aldrig det).

Har inga onormala flytningar enligt gynekologen.

Spelar ingen roll vilken färg trosorna är i heller, i mörka trosor blir det gul/orange/vitt, och i ljusa trosor blir det också missfärgat.

Byter trosor varje dag.

Vad gör ni åt problemet och varför är det så?

Tips uppskattas.

• Svar på tråden Missfärgade trosor?
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Äsch) skrev 2017-09-03 19:29:43 följande:

Äsch, så blir det. Det är syran i flytningarna som gör det (har jag för mig). Jag bryr mig inte. Köper nya trosor när jag tycker de börjar se alltför bedrövliga ut.

Aha okej!
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Jodå) skrev 2017-09-04 13:27:47 följande:

Detta är något jag undrat över och som även fått mig att kännamig onormal, tills jag fick veta att det är såhär för väldigt många (de flesta?). Svarta trosor blir efter några månader blekta och ibland röd/orangefärgade.

Jag använder inga dyra trosor, men kag har funderat på om detta också kan påverkas av kvaliteten på trosorna? Företag i högre prisklass borde väl lägga ned mer pengar på att trosorna ska hålla färgen efter användning? Eller så finns det inget färg som håller, vad vet jag. Nån som använder dyra trosor?

Vet ej om det räknas som dyra, men har några från Victorias secret som endå blev förstörda nästan direkt.
Svar på tråden Missfärgade trosor?