Auror
Jag försöker lära mig se min och andras auror eller energefält.
Ni som kan hur stora kan ni se, vilka färger och vad står färgerna för.
Kan den flytta sig och ligga brevid människan i stället för att omsluta personen?
Jag försöker lära mig se min och andras auror eller energefält.
Ni som kan hur stora kan ni se, vilka färger och vad står färgerna för.
Kan den flytta sig och ligga brevid människan i stället för att omsluta personen?
Menar du att jag inte får se på min man och sons aura tolka om de mår illa? utan att fråga dem?
må Gudarna och gudinnornas välsignelse regna över er
Jag tycker att ju mer jag anstränger mig eller man kan säga när jag öppnat dörren för tanken att se auror så går det lättare och lättare men jag har inte fått några färger än bara nånn slags vitgul genomskilnlig energi svär. Hur upplever ni när ni känner auror?
Nej det är nog bara mina nära och kära som jag vill ha koll på, de andra blir man nog bara intresserad av om de frågar själv.
Marina81 har du koll på chakran också?
Jag har en obehaglig knut i mellangärdet och en styp känsla vid halsen vad kan det betyda? Tror inte på något fysiskt som canser, men att det är något mentalt som för söker berätta nått jag inte riktigt fattar än
Marina81
Använder du själv kristall kula? Var inne i en trevlig new age affär där de sålde spdana och började intressera mig för vad man tänkas kunna se i dem och hur man använder dem? Refererade till din söta bild. kram
Hur gör du med spegeln och vattnet eller är det bara för erfarna medium, som har gåvan?
Nyfiken om det är något jag kan träna på?
Kram
Tack då har jag lite att arbeta på. Gör meditation och grundning efter Hunters bok. den fungerar bra till det. Vad gillar du Scott´Cunninghams böcker? är de värda pengarna eller ska jag låna dem på biblan? Går det?
Kram en sjuk( förkyld) sökande lillhäxa
Mycket spännande. med kurser berätta vad de innehöll och vad de gav dig. ja jag letar efter Starhawk.
Kram Emma
Hur kommer man i kontakt med Shekhinah? Information, Kurser? Personer som tillhör?
Vad heter boken? och var bor du?
kan jag lägga till dig i msn eller har jag redan frågat det?