Inlägg från: Anonym (asdf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (asdf)

Exet förstör min nya familj samt vår gemensamma son, psykiskt.

kingofmate skrev 2017-09-08 09:30:14 följande:

Det är ett faktum att han mår dåöigt över konflikten, han mår även dåligt över det som han måste bära på sina axlar när han är hos modern, hans egna ord så måste han hjälpa mamma för hon mår dåligt, hjälpa mamma på jobbet för hon mår dåligt, tvingas tycka saker som han inte tycker egentligen.

Handlar itne att tänka på sig själv, om jag ger med mig så kommer hon få sätta sig över mig och sonen i all framtid, tänker inte tillåta att min son mår dåligt över hur han mamma beter sig.

Hans ord och känslor är viktiga i mina öron.

Saker och ting är som de är. Antingen accepterar du status quo och eller så agerar du. Du kan välja att stämma modern på boendet. Dock ska du kunna bevisa att barnet far illa hos modern. Det räcker inte att barnet har det lite bättre hos dig.
  • Anonym (asdf)
    kingofmate skrev 2017-09-08 11:12:03 följande:

Vem har sagt att jag sitter och diskuterar problemen med honom???

Om hans moder trycker i honom skit emot sin egen vilja och tro, så är det min rätt som förälder att tillrätta visa honom vad som är rätt och fel i denna värld.

Hans känslor och uttryck är viktiga, ingen ska få ändra på det. Någonsin

Ingen av er föräldar ska snacka skit om den andra. Och ingen av er ska pracka på barnet sin egen världsbild utan hjälpa barnet att bilda sig sin egen uppfattning.
Svar på tråden Exet förstör min nya familj samt vår gemensamma son, psykiskt.