• Anonym (Orolig)

    Stötte in för hårt :(

    Hejsan!

    Som rubriken lyder, så stötte min man in den för hårt igår när vi hade sex. Det kändes redan när vi hade sex, men i stundens hetta så körde vi på ändå, han försökte dock att inte köra in den lika långt.

    Idag har jag smärta i livmodern och blöder även , som mens, men hade det för 2 veckor sedan-så det är det inte.

    Detta är första gången som följderna har blivit blödningar, på de 7 åren vi varit ihop.

    Är det någon fara, har något gått sönder? :(

  • Svar på tråden Stötte in för hårt :(
  • Anonym (Lo)

    Kan ju vara så att du skulle få ägglossning (ligger ju rätt i tiden), och att du hade en liten ägglossningsblåsa som sprack i samband med sexet och orsakade en liten blödning.

  • Anonym (Orolig)

    Tack för svar :) Men jag är steriliserad, så min ägglossning är avskärmad från livmodern eller vad jag ska säga.. Jag nojjar säkert helt i onödan. Men då det aldrig blivit såhär innan så undrar jag ju om jag har gått sönder på något vis :/

    Detta är inte direkt högst upp på listan med vad jag vill ringa till Sjukvårdsupplysningen för! Men jag knaprar lite Alvedon och hoppas på att värken släpper och blödningarna avtar under dagen.

  • Anonym (Hanna)

    Tror inte något gått sönder. Jag har också kunnat blöda om mannen och jag kört lite för hårt :)

Svar på tråden Stötte in för hårt :(