Orkar inte mer...
Jag är så ledsen och rädd.. Min historia gör mig till ett totalt vrak!
För snart ett år sedan förlorade vi vår son en v gammal och ända sedan dess har jag inte velat annat än att få bli gravid igen. Jag saknar så det där lilla barnet och trots att jag har fler barn så känner jag sådan längtan efter en bebis, det är som om det är det enda som kan göra mig hel igen.
För några veckor sedan fick jag ett plus! Glädjen var såklart total! Men så i torsdags fick jag en liten brun flytning som jag inte kunde säga var den kom ifrån. Jag har väldigt känsliga slemhinnor just nu och blödde från dem yttre.. Det kom ytterligar mer (fortf väldigt lite) på fredagen så jag ringde till gynakuten och fick komma dit.
Väl där kunde inte läkaren säga så mycket, jag var gravid fortfarande och hinnsäcken satt på plats, dock skymtade hon bara gulesäcken men det var ju så pass tidigt så inget konstigt egentligen. Hon sa att det bara var att vänta och se. Hon passade även på att göra ett cellprov på mig och sa att det kunde komma lite blod efter.
Det har kommit ytterst lite blod i ett par dagar men så idag kom det plötsligt mer.. Fortfarande bara på papperet när jag torkar mig men nu var det även slemblandat både levrat och lite färskt. Inget i bindan men tillräckligt mycket för att skrämma mig så fruktansvärt!
Jag känner bara att jag inte orkar mer, blöd ut eller inte!! Jag blir tokig av att inte veta!
Hur lång tid kan det ta egentligen innan det kommer igång? Jag är så skör i mig själv ändå och känner verkligen att nu räcker det, vill bara slänga täcket över huvudet och skita i allt!