Milou3 skrev 2017-09-14 06:53:19 följande:
Orkar knappt kommentera men du har rätt mycket fel i det du skriver tyvärr. Det finns inte pengar att tjäna på sånt som är naturligt så som zink och Rosenrot så därför görs det inte tillräcklig forskning på det. Och nej extra zink ska inte alls tas enbart vid för få spermier! Jag blir helt stum.
Jag förstår att du känner dig ledsen och uppgiven om du försökt i flera år. Och Rosenrot funkar säkert inte för alla men det har funkat för många!
Jaha,, nu är jag korkad också !! TACK så jävla mycket att du helt ignorerar ALLT jag läst, hört och erfarit under de 10 år vi försökte få barn! Inkl. all läkares kunskap jag frågat efter alla år. Och dina belägg är.. ? Myter antar jag som alla andra som går på allt dravel som skrivs! Här försöker man hjälpa folk och så kommer du och påstår motsatsen. Läkarna skrattar åt såna som dig, vet du det?! Det finns INGA vetenskapliga bevis för att nåt hälsokostpiller funkar. Är man infertil så hjälper de inte. Punkt. Min privata läkare har 40 års erfarenhet av infertilitet, men du vet bättre?! Jag orkar faktiskt inte med såna som du. Och jag tolererar INTE NÅNSIN sånt här bemötande efter allt jag varit med om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!