Äggdonation 2017
Kan ni tänka er dubbeldonation?
Kan ni tänka er dubbeldonation?
Embryodonation och dubbeldonation är samma sak.
Däremot är embryadoption nåt annat. Då kan det handla om att man får köpa embryon av andra par som blivit över och de inte längre behöver.
Hur många procent omogna spermier hade mannen?
Imsi är en nyare metod än icsi, och nu har nu ju testat icsi och det gav inget vidare bra resultat. Så jag tror inte det är nån bra plan att göra samma sak igen. Mitt förslag är att ni testar med imsi eller spermadonation nästa gång ifall ni vill göra fler försök.
Men självklart kan det ju vara bra med en second opinion.
Hur många procent omogna spermier hade mannen?
Imsi är en nyare metod än icsi, och nu har nu ju testat icsi och det gav inget vidare bra resultat. Så jag tror inte det är nån bra plan att göra samma sak igen. Mitt förslag är att ni testar med imsi eller spermadonation nästa gång ifall ni vill göra fler försök.
Men självklart kan det ju vara bra med en second opinion.
Heja heja nu alla! Jag känner mig också nere av vårt dåliga resultat...,
Får försöka peppa varandra här... är sååå otroligt uppboch ner i denna värld ...
Kram och hopp nu!!!
Verkligen!!! Nu får vi ställa om här alla!! 2018 blir det bebisar:)) kram zwillinge!! Även om det är en klen tröst!!!
Ja vi funderar lite på det. Problemet är bara priserna. Jag vet inte om vi har möjlighet att välja en annan klinik, de flesta ligger så mycket högre i pris än invimed. :(
Vi får fundera lite på hur vi ska göra om det blir minus i morrn. Tack för tipsen iaf!
Solkattan gick på en billig klinik i Tjeckien (Prag) minns jag, och hon fick en son på andra försöket. Jag kan försöka kolla om jag hittar vad den hette om du behöver få namnet på fler kliniker.
Nu har jag kollat, hon betalade 15-18 tusen för 2 blastocyter på Gennet i Prag. Det var embryoadoption.