Inlägg från: Anonym (Mansförbud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mansförbud)

Skall man inte tillåta unga tjejer att gå på krogen?

Utegångsförbud för män mellan 22-08 vore ännu bättre, tänk alla våldtäkter, mord och misshandel vi skulle slippa då!

• Anonym (Mansförbud)
    absalon skrev 2017-09-17 12:12:25 följande:

Jag törs knappt gå på krogen längre. Befarar att någon fatal tant ska hälla något mystiskt i min drink.

Ja det är lätt att raljera kring kvinnors rädsla att bli utsatta för övergrepp när man själv inte tillhör målgruppen för ovanstående.
  • Anonym (Mansförbud)
    absalon skrev 2017-09-17 14:05:34 följande:

I jämlikhetens namn måste jag ställa frågan:

På vilket sätt är min ångest för fixade drinkar mindre adekvat? En knockoutnubbe och vips är plånboken borta.

Många fatala figurer och fula fiskar skymtar förvisso i krogdunklet.

Så du likställer en våldtäkt med att bli av med plånboken? Sorgligt.
  • Anonym (Mansförbud)
    Dr Nail skrev 2017-10-10 22:29:06 följande:

De har redan organiserat en mansfri musikfestival av den anledningen; varför inte lika gärna testa mansfria krogar?........när man ändå är sugen på att förlora en massa pengar och gå i konkurs. För att det är EXAKT vad som kommer att hända med den mansfria festivalen - vänta och se :)

Ni män har så höga tankar om er själva

Sen att ni står för 97% av alla sexualbrott, har tanken någonsin slagit dig att det kanske kommer FLER tjejer när de ofredande, drogande och våldtagande männen inte får komma?
  • Anonym (Mansförbud)
    Dr Nail skrev 2017-10-11 06:10:35 följande:
    Bwahahahaa :DD vet du vilka som står för 100% av ALLA brott? Människor. Öppna en krog där INGEN får vara. Där blir det tryggt och fint! ;D

Vad har alla brott med saken att göra? I den här tråden pratar vi om MÄN som förgriper sig på KVINNOR och det är 97% MÄN som står för dessa övergrepp så låt oss kvinnor gå ut och roa oss utan er tack!
  • Anonym (Mansförbud)

Det är dessutom hysteriskt roligt att de två som opponerar sig i denna tråd och säger att kvinnor går ut för att träffa män är själva.... MÄN Snacka om att tro att hela universum snurrar runt er, de roligaste utekvällar jag varit på har varit just TJEJkvällar!

• Anonym (Mansförbud)
    Anonym (Hmmmm...) skrev 2017-10-11 07:28:08 följande:
    Om man vill att det fortfarande ska vara blandat kan man som man se till att för det första inte tafsa och begå sexuella trakasserier och övergrepp och för det andra kraftigt markera mot andra män att det inte är OK (och inte som nu säga att det nog var hennes eget fel så fort nåt händer). Och när vi är inne på ämnet, varför ska polisen uppmana kvinnor att hålla sig inomhus när serievåldtäktsmän härjar? Varför inte utfärda utegångsförbud för män tills gärningsmannen är gripen?

Ja? Det är väl det jag har skrivit i tråden?
Svar på tråden Skall man inte tillåta unga tjejer att gå på krogen?