• Anonym (Grabben)

    Ingen lust

    Sedan vi fick reda på att vi väntade barn så har lusten hos oss båda försvunnit helt, jag kan dock inte säga att det är en stor skillnad ifrån hur sexlivet såg ut innan. Båda har känt sig helt nöjda med en gång varannan månad eller något sådant så det finns inget att sakna i den bemärkelsen. Man skulle kanske kunna kalla oss assexuella men det beror även på att hon inte finner någon njutning alls av det på grund av att hon får ont och det är projekt nog att komma in utan större smärta och efter det blir sexet i sig sällan långt. Istället har vi funnit njutning på andra sätt. Hur som helst så blir vi snart föräldrar, relativt unga föräldrar, och jag har börjat fundera på hur det lär se ut framöver. Jag klarar mig mycket väl utan något som helst sex, särskilt eftersom det ändå inte är något hon finner njutning i och hon vet om detta eftersom jag har varit tydlig med att hon inte ska känna att hon måste "ställa upp". Dock var vi båda sugna igår och gjorde ett försök, men som det allt som oftast slutar så blev det inget av det. Hon är våt så det är inte det som är problemet men det är ändå såpass trångt att vi får avbryta redan efter första försöket. Jag klandrar mig själv riktigt mycket för att jag inte lyckas tillfredsställa henne, även om hon är trång och jag välutrustad så borde det inte vara såhär tycker jag. De få gånger som det gått vägen har vi fått köra riktigt långsamt och jag ser till att inte gå in så djupt i henne, det är absolut inte mig emot men som sagt vill jag verkligen få henne att njuta också. Jag kommer relativt snabbt och sen är det över. Dagarna efter har hon ändå ont och ibland blödigt, vilket jag klandrar mig så otroligt för.
    Är det något jag gör fel? Eller något vi kan testa eller låter det som att något är fel?
    Grymt tacksam för svar

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-09-19 16:25
    Insåg att jag lagt inlägget lite knasigt här men men

  • Svar på tråden Ingen lust
  • Anonym (LL)

    Om tilliten är bra mellan er så att det inte handlar om något så "enkelt" som att hon bara spänner sig låter det ju märkligt..

  • Anonym (Grabben)
    Anonym (LL) skrev 2017-09-19 18:06:56 följande:

    Om tilliten är bra mellan er så att det inte handlar om något så "enkelt" som att hon bara spänner sig låter det ju märkligt..


    Hon spänner sig oftast efter första försöket på grund av att det gör ont, men inte innan det vad jag märkt
Svar på tråden Ingen lust