beso skrev 2017-12-27 13:24:17 följande:
Hej vännen hur går d f dig? Jag försvann efter senaste missfallet som tog hårt. Gjorde Slut med killen o han flyttade ut. Jag tackade nej till utredning o gav upp bebistankar. Idag tog jag ett gravtest. Starkt posetivt! :O Hade oskyddat 1dec. Har alltså blivit gravid tregånger på raken direkt efter missfall! Vad e odsen för det liksom!? När kan befruktningen varit om vi hade oskyddat 1dec? Troligtvis blir det ju missfall som vanligt igen. Men jag brukar börja blöda några dagar efter bim. Borde jag inte redan börjat blöda nu då? Känner mig fullkomligt omtumlad! :(
Men heeej :-* det är fortf negativt här, inne på 4e försöket, 3e efter MF .. borde haft ÄL enligt app igår men vi för se, slutade med stickorna då det stressade mig väldigt mycket... kanske börjar med dom igen om jag skulle få en tjänst jag sökt på kvällstid bara för att underlätta nör vi måste ha sex eftersom vi kommer gå om varandra mycket då.. men just nu ör det skönt att slippa, tar bort väldigt mycket stress och måsten, vi kör var tredje till varannan dag istället :)
Ingen fara, jag förstår det :( här behövs ingen förklaring, men roligt att höra från dig igen ! Även fast det är under annorlunda omständigheter, hur könner du justnu inför ett nytt positivt grav test? Nör va bim, måste ju varit ett tag sen ändå ? Hur känns det med mannen ? Har ni pratat efteråt eller avslutades det så ni inte håller kontakt ? Förstår att du har många tankar i huvudet nu, kan bara tänka mig ! Hur kommer det sig att du gjorde ett gravtest ? Massa kärlek !