• Amanda87

BF vt 2018 Skåne

Hej,

Tänkte höra om det finns något intresse för en fb-grupp för oss med Bf under våren 2018 och som bor i Skåne?

Själv väntar jag andra barnet och bor i Malmö :)

• Svar på tråden BF vt 2018 Skåne
  • Hejsanhoppsan90

Hej! Jag är intresserad om vi blir några stycken. Jag hittar inga fb-grupper :(
    BF 19/3, bor i Kristianstad. Första barnet.

• Amanda87
    Hejsanhoppsan90 skrev 2017-09-28 15:49:47 följande:

Hej! Jag är intresserad om vi blir några stycken. Jag hittar inga fb-grupper :(

BF 19/3, bor i Kristianstad. Första barnet.

Hej!

Så kul!

Kanske är väldigt tidigt än så förhoppningsvis är det fler som blir intresserade och vill vara med :) Jag har Bf 13 april.
  • Emmea

Jag är gärna med om vi blir flera :) bf 13 april bor utanför hässleholm

• Saandie

Jag är också intresserad utav FB gruppen. Bf 14 maj med första barnet och Malmö-bo

• Mini2018

Hej jag vill gärna också vara med. Väntar mitt första 15 mars, bor i Eslöv.

• Dea85

Jag plussade idag och är helt stirrig haha. Bor i Malmö och väntar andra barnet, bf är väl månadsskifte maj/juni-nångång. Har en son från ett annat förhållande som blir sju på lördag. Han tog sig på första försöket. Denna gång tog det 20 mån ????

• Amanda87

Hej!

Så kul att det verkar vara endel som är intresserade. Jag ska försöka dra ihop en grupp på fb så snart som möjligt. :) tror vi kommer kunna bli ett gäng!

• Anonym (Bf2018)

Det finns en grupp på fb som heter Skånebebisar2018 för er som söker. Tror det ska anordnas träff i både Kristianstad och Malmö.

• Amanda87
    Anonym (Bf2018) skrev 2017-10-03 21:28:31 följande:

Det finns en grupp på fb som heter Skånebebisar2018 för er som söker. Tror det ska anordnas träff i både Kristianstad och Malmö.

Så bra! Ser dock att gruppen du nämnde inte är hemlig och tänker mig en lite mer begränsad och privat grupp kanske där hela året inte är representerat. Alltid kul med många kontakter men tycker själv det är mest givande med barn födda nära ens eget eftersom det är så stor skillnad i utvecklingen på barnen när de är små.
Svar på tråden BF vt 2018 Skåne