Inlägg från: Amanda87 |Visa alla inlägg
  • Amanda87

BF vt 2018 Skåne

Hej,

Tänkte höra om det finns något intresse för en fb-grupp för oss med Bf under våren 2018 och som bor i Skåne?

Själv väntar jag andra barnet och bor i Malmö :)

• Svar på tråden BF vt 2018 Skåne
  • Amanda87
    Hejsanhoppsan90 skrev 2017-09-28 15:49:47 följande:

Hej! Jag är intresserad om vi blir några stycken. Jag hittar inga fb-grupper :(

BF 19/3, bor i Kristianstad. Första barnet.

Hej!

Så kul!

Kanske är väldigt tidigt än så förhoppningsvis är det fler som blir intresserade och vill vara med :) Jag har Bf 13 april.
  • Amanda87

Hej!

Så kul att det verkar vara endel som är intresserade. Jag ska försöka dra ihop en grupp på fb så snart som möjligt. :) tror vi kommer kunna bli ett gäng!

• Amanda87
    Anonym (Bf2018) skrev 2017-10-03 21:28:31 följande:

Det finns en grupp på fb som heter Skånebebisar2018 för er som söker. Tror det ska anordnas träff i både Kristianstad och Malmö.

Så bra! Ser dock att gruppen du nämnde inte är hemlig och tänker mig en lite mer begränsad och privat grupp kanske där hela året inte är representerat. Alltid kul med många kontakter men tycker själv det är mest givande med barn födda nära ens eget eftersom det är så stor skillnad i utvecklingen på barnen när de är små.
  • Amanda87

Jag hade helt glömt bort att jag skulle göra gruppen. Började i alla fall men verkar som att jag måste kunna bjuda in en person för att kunna starta gruppen..

• Amanda87

Om någon är intresserad av att gå med i en grupp som jag startar så får ni gärna skicka ett meddelande till mig med er mail så jag kan lägga till er i gruppen. Om någon kan tänka sig att bli vän med mig på fb först så kan jag skapa gruppen. Går tydligen inte skapa en grupp utan att lägga till någon i gruppen från min vän-lista..

• Amanda87

Gruppen är nu skapad. Den är hemlig och ni som vill vara med måste därför skicka meddelande till mig här mer er mail-adress så lägger jag till er! :)

• Amanda87
    Flow715 skrev 2017-11-20 07:54:52 följande:

Hej! Jag väntar oxå mitt andra barn till våren???? bf 27 april. Vår son kommer vara 2 år då! Går gärna med i fb gruppen. Bor i Malmö!

Skicka ett meddelande till mig här med din mail!

Jag har fått ändrat Bf till 20 april och min dotter är då 2 år & 1 mån. Jättekul med så likt ju!
  • Amanda87
    Erica1985 skrev 2017-11-20 19:28:34 följande:

Hej är gärna med här! Väntar syskon till min lille kille som blir två i decemebr. Är kanske inte ett direkt vt barn utan i juni men jag hoppas att det är ok ändå. Är precis nyinfkyttad i södra sandby

Skicka meddelande till mig här med din mail! Klart du får vara med :)
Svar på tråden BF vt 2018 Skåne