Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Stor kram till dig! Hoppas att det känns bättre imorgon. Lovar dig att jag inte heller är vackert gravid. Var fan är denna "glow" folk pratar om??
Äsch, vilken tokig kväll det verkar ha blivit! Dina barn kanske kände av ditt humör och det smittade av sig? Du är helt säkert jättefin, alla vi gravida är jättefina. Vi har fantastiska kroppar som producerar små mirakel.
Vad duktig du är som orkar ha gäster när du dessutom har barn! Jag hade satt upp en inte alltför omfattande att göra lista idag och hann bara halva, sen blev jag trött och hamnade i soffan. Och jag har inga barn än!
Kämpa allihopa <3 nä alltså den där ?alla gravida får sån utstrålning? fattar inte alls vart den är, är blek fet och sleten. Och börjat bli trött konstant igen. Haha jippi!! just nu känns Juni långt bort och undra hur man ska se ut då när man känner sig sleten nu :p
Kämpa allihopa <3 nä alltså den där ?alla gravida får sån utstrålning? fattar inte alls vart den är, är blek fet och sleten. Och börjat bli trött konstant igen. Haha jippi!! just nu känns Juni långt bort och undra hur man ska se ut då när man känner sig sleten nu :p
Haft en bättre dag idag.
Inte alla som är gravid i v 26 som kan göra skidres med skotern
Kanske dumdristigt av mig att leka på så, men lite roligt måste man få ha ibland.
Har ni förresten märkt om bebis reagerar på plötsliga ljud??
Känner likadant..! Enda jag märkt är att mitt hår blivit lite tjockare, men det där.. gravid-glowet har jag inte märkt av. Ser mest trött och sliten ut :P
Haha ja mitt hår och naglar växer som ogräs. Men som du säger i övrigt är de fasen inget glow här inte: :p
Var till barnmorskan idag och allt såg bra ut förutom Hb som hade gått ner till 107. Nu blir det blutsaft och blodpudding i två veckor sen ska vi ta nya prover. Har den inte gått upp så måste jag börja med piller.
Dricker nån av er blutsaft och i sånna fall hur har det fungerat för er?
Var till barnmorskan idag och allt såg bra ut förutom Hb som hade gått ner till 107. Nu blir det blutsaft och blodpudding i två veckor sen ska vi ta nya prover. Har den inte gått upp så måste jag börja med piller.