Inlägg från: Sisterofthesun |Visa alla inlägg
  • Sisterofthesun

Ni som väntar pojkar

Man kan inte avgöra könet genom hjärtljud. Tyvärr får du nog vänta tålmodigt på ultraljudet för att få veta om du väntar en pojke eller flicka.

• Sisterofthesun
    GravidFetaMorsan skrev 2017-09-22 15:22:59 följande:

Det är ju det hon ska göra.. Hur är det med din läsförståelse?

Har jag sagt något annat? Bitter? :)
  • Sisterofthesun
    GravidFetaMorsan skrev 2017-09-22 15:35:19 följande:

På vaddå?

Om du inte förstår vad Ts menar, ska du fråga. Tycker att ditt svar är helt galet med vad Ts efterfrågar.

Jag har ingen aning om vad du är bitter på. Kan finnas massvis med orsaker!

Men snälla, hon försöker ju uppenbarligen få fram ledtrådar på huruvida hon väntar en flicka eller pojke. Så långt förstod du kanske inte? Jag ville bara förtydliga att det inte går att urskilja ett snabbt hjärtljud med en flicka och vice versa. Har nämligen sett att hon efterfrågat detta i en annan tråd för att luska fram kön innan ultraljudet.
  • Sisterofthesun
    Rojin jan kader skrev 2017-09-22 16:08:47 följande:

Ja jag vill gärna , luska fram könet med att kolla hur alla andra har mått och så . Självklart mitt önskning är intr pojk eller flicka, de är först och främst ett frisk barn . Sedan är de alltid roligt och veta könet

Jag förstår din spänning till hundra procent! Själv önskade jag mig en flicka i smyg och försökte luska fram tecken. Väntar en liten flicka nu. Tror dock att det är skrönor alltihopa men kul är det och svårt att låta bli såklart :)
  • Sisterofthesun
    GravidFetaMorsan skrev 2017-09-23 08:16:45 följande:

Men vad spelar det för roll om hon försöker luska fram vad hon väntar? Vad rör det dig?

Finns ju massa olika skrönor som folk testar för att se om det i slutändan stämde.. Bikarbonat testet, ringen över magen tex..

För övrigt så är jag ingen person som är bitter.. Men det verkar ju som att du är..

Hoppas du får en trevlig lördag :)

Jag sa bara att det inte går att stirra sig blind på skrönor men har varit trevlig hela tiden så jag förstår inte varför jag blir påhoppad. Jag menade inget illa! Hoppas hon får sin lilla pojk :)
Svar på tråden Ni som väntar pojkar