Ni som väntar pojkar
Hej!
Ni som väntar pojkar
Hur mår ni?
Hur har er gravitit varit?
Hjärtljud , ngt värk , foglossning ?
Jag har RUL nästa vecka och vill gärna veta könet
Och önskar mig en frisk pojke
Hej!
Ni som väntar pojkar
Hur mår ni?
Man kan inte avgöra könet genom hjärtljud. Tyvärr får du nog vänta tålmodigt på ultraljudet för att få veta om du väntar en pojke eller flicka.
Man kan inte avgöra könet genom hjärtljud. Tyvärr får du nog vänta tålmodigt på ultraljudet för att få veta om du väntar en pojke eller flicka.
Det är ju det hon ska göra.. Hur är det med din läsförståelse?
Hej!
Ni som väntar pojkar
Hur mår ni?
Har jag sagt något annat? Bitter? :)
Jag är gravid i v 24 med min pojke.
Jag har haft mycket finnar runt mun och hals och extremt illamående 12 första veckorna samt lågt blodsocker, ville nästan bara ha frukt, juice och yoghurt första tiden. Nu har jag blivit lite större i maten men äter endå mindre portioner än innan graviditeten. Mycket sötsug också och extremt törstig på vatten hela tiden. Har senaste veckan börjat få lite halsbränna vilket jag aldrig i hela mitt liv haft tidigare. Hjärtslagen har legat runt 45 när jag lyssnat hos bm och jag har haft lite foglossning.
Det är min första graviditet.
På vaddå?
Om du inte förstår vad Ts menar, ska du fråga. Tycker att ditt svar är helt galet med vad Ts efterfrågar.
Ja jag vill gärna , luska fram könet med att kolla hur alla andra har mått och så . Självklart mitt önskning är intr pojk eller flicka, de är först och främst ett frisk barn . Sedan är de alltid roligt och veta könet
Ja jag vill gärna , luska fram könet med att kolla hur alla andra har mått och så . Självklart mitt önskning är intr pojk eller flicka, de är först och främst ett frisk barn . Sedan är de alltid roligt och veta könet
Ja , för jag önskar mig ärligt en pojke och har alltid viljat ha en pojk sedan en flicka ,
Jag mår jätte bra hittills är i vecka 19(18+3)
Ska gå på RUL nästa vecka , , min man vill ha en flicka men han känner på sig att de är en pojk och jag själv känner att de bli en pojk .
Visa kan döma efter magens fort , jag har litet bula på magen hittills , har gått upp 5 kg , vägde innan 55 kg ,
Va i några dagar / veckor sugen efter surt som citron men annars äter allt och tål alltid mår inte alls illa eller kräker inte alls ngt .
De enda som är problemet är håret på benen växer som ogräs fast jag vaxar oxå , blöder när jag borsta tänderna , och magen bli sten hård när jag vilar .
Annars har jag ingen andra symtom .