Inlägg från: GravidFetaMorsan |Visa alla inlägg
  • GravidFetaMorsan

Ni som väntar pojkar

Sisterofthesun skrev 2017-09-22 15:01:48 följande:

Man kan inte avgöra könet genom hjärtljud. Tyvärr får du nog vänta tålmodigt på ultraljudet för att få veta om du väntar en pojke eller flicka.

Det är ju det hon ska göra.. Hur är det med din läsförståelse?
  • GravidFetaMorsan
    Rojin jan kader skrev 2017-09-22 13:12:15 följande:

Hej!

Ni som väntar pojkar

Hur mår ni?

Hur har er gravitit varit?

Hjärtljud , ngt värk , foglossning ?

Jag har RUL nästa vecka och vill gärna veta könet

Och önskar mig en frisk pojke

Jag mådde skit från början tills pojken kom ut. Illamående, psykiskt dåligt, foglossning tidigt, karpaltunnelsyndrom, förvärkar några veckor innan förlossningen, var öppen 3 cm under dom veckorna. Hjärtljud var normalt för en pojk, lite hög, men inget extremt..

Spännande med rul :)
  • GravidFetaMorsan
    Sisterofthesun skrev 2017-09-22 15:30:03 följande:

Har jag sagt något annat? Bitter? :)

På vaddå?

Om du inte förstår vad Ts menar, ska du fråga. Tycker att ditt svar är helt galet med vad Ts efterfrågar.
  • GravidFetaMorsan
    Sisterofthesun skrev 2017-09-22 15:41:10 följande:

Jag har ingen aning om vad du är bitter på. Kan finnas massvis med orsaker!

Men snälla, hon försöker ju uppenbarligen få fram ledtrådar på huruvida hon väntar en flicka eller pojke. Så långt förstod du kanske inte? Jag ville bara förtydliga att det inte går att urskilja ett snabbt hjärtljud med en flicka och vice versa. Har nämligen sett att hon efterfrågat detta i en annan tråd för att luska fram kön innan ultraljudet.

Men vad spelar det för roll om hon försöker luska fram vad hon väntar? Vad rör det dig?

Finns ju massa olika skrönor som folk testar för att se om det i slutändan stämde.. Bikarbonat testet, ringen över magen tex..

För övrigt så är jag ingen person som är bitter.. Men det verkar ju som att du är..

Hoppas du får en trevlig lördag :)
  • GravidFetaMorsan
    Sisterofthesun skrev 2017-09-23 08:55:15 följande:

Jag sa bara att det inte går att stirra sig blind på skrönor men har varit trevlig hela tiden så jag förstår inte varför jag blir påhoppad. Jag menade inget illa! Hoppas hon får sin lilla pojk :)

Fast vad rör det dig om hon nu vill luska i olika skrönor?

Jisses! Då hoppas jag att du inte hade en trevlig lördag...
Svar på tråden Ni som väntar pojkar