• Anonym (Snygga Anna BOOk!!)

    Är Anna Book Sveriges snyggaste kändis?

    Hej hej! Har sett nya bilder på Anna Book och oj, vad snygg hon är! 47 år och strålar verkligen av skönhet.

    Vacker leende och vita tänder med en schysst solbränna. Fina former med, hon har varit med i ngt. bantningsprogram som gav resultat!!

    Vad tycker ni, är hon en av landets snyggaste kvinnor?

  • Svar på tråden Är Anna Book Sveriges snyggaste kändis?
  • klyban
    Anonym (mor) skrev 2017-09-26 07:10:44 följande:
    Jag hade inte en aning om att man ÖHT fick ngt från FK när man väljer att sätta in skalfasader bara för att man vill ha ett vackert leende!? Är det på det viset så tycker jag man ska dra in det bidraget NU.

    Varför?
    Nödvändiga medicinska behandlingar kontra skönhetsbehandlingar, så ska man dra in den medicinska behandlings subventioner.
    Varför då?


    hur många meter var det?
  • Anonym (mor)
    klyban skrev 2017-09-26 07:21:08 följande:

    Varför?
    Nödvändiga medicinska behandlingar kontra skönhetsbehandlingar, så ska man dra in den medicinska behandlings subventioner.
    Varför då?


    ? Skrev jag så? Jag tycker att tandvårdsstödet i första hand ska gå till dem som inte har råd att laga sina tänder i dagens Sverige. Många lite äldre har usel tandstatus och själv har jag nyligen betalat 24000. Nu tror ju inte jag att FK ersatt Anna Book eller Carola för deras skalfasader men du vet kanske bättre?
  • Anonym (HannaH)
    Anonym (Snygga Anna BOOk!!) skrev 2017-09-26 00:37:44 följande:
    Anna har sagt att tänderna kostar bajs! Bajs är gratis!
    Ja, bajs och tonfisk! Hon är bra på att göra affärer också! 
  • klyban
    Anonym (mor) skrev 2017-09-26 07:28:42 följande:
    ? Skrev jag så? Jag tycker att tandvårdsstödet i första hand ska gå till dem som inte har råd att laga sina tänder i dagens Sverige. Många lite äldre har usel tandstatus och själv har jag nyligen betalat 24000. Nu tror ju inte jag att FK ersatt Anna Book eller Carola för deras skalfasader men du vet kanske bättre?

    Men om en behandling är medicinskt nödvändig, så är den nödvändig.
    Skönhetsingrepp dessa är inte nödvändiga.


    Det du pratar om är inkomsttak och sånt, och ska inte blandas in här då det är en helt annan och egen diskussion.


    hur många meter var det?
  • LFF

    Tycker hon ser betydligt äldre ut nu än hon gjorde förut. Och snygg? Nä, inte direkt. Men så länge hon är nöjd med sitt utseende så är jag glad för hennes skull.

  • matteand

    blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä 

    Hon var ok för en fyllig person tidigare förutom att hon gråter hela tiden.

    Nu ser hon ut som en tunna s**t

  • Anonym (Jenna)

    Oj vilka problem folk har med Anna book

    Tycker detta påminner om mobbning.

    Man ska vara snälla mot varandra och visa respekt sen behöver man inte älska alla och säga precis allt man tycker och tänker.

    Inte undra på att det är mycket mobbning i skolan när till och med vuxna håller på med det!!!

    Fy fan säger jag för detta samhälle!!!

  • Anonym (suck)
    Anonym (Jenna) skrev 2017-09-26 12:23:13 följande:

    Oj vilka problem folk har med Anna book

    Tycker detta påminner om mobbning.

    Man ska vara snälla mot varandra och visa respekt sen behöver man inte älska alla och säga precis allt man tycker och tänker.

    Inte undra på att det är mycket mobbning i skolan när till och med vuxna håller på med det!!!

    Fy fan säger jag för detta samhälle!!!


    ÄR man en offentlig person som mer än gärna berättar vad man tycker och tänker i media får man också räkna med att folk säger emot utan att det kallas mobbing. Skulle jag skriva att jag älskar iron maiden så skulle flera skriva att de är skit men inte fan är det mobbing för det. Men idag skall man få säga vad man vill och göra vad man vill men ingen skall få säga något neggativt om det.. löjlerier
  • Anonym (mor)
    Anonym (suck) skrev 2017-09-26 12:26:52 följande:
    ÄR man en offentlig person som mer än gärna berättar vad man tycker och tänker i media får man också räkna med att folk säger emot utan att det kallas mobbing. Skulle jag skriva att jag älskar iron maiden så skulle flera skriva att de är skit men inte fan är det mobbing för det. Men idag skall man få säga vad man vill och göra vad man vill men ingen skall få säga något neggativt om det.. löjlerier
  • Anonym (Herregud!)

    Herregud vad jag AVSKYR människor som Anna Book! Hon måste ju vara helt beroende av att synas och (tyvärr!) höras i massmedia varenda jävla dag!

    Har hon ett direktnr till "journalister" på t ex Aftonbladet & Expressen?!! Det är ju nya artiklar VARJE DAG, om allt och ingenting! VEM är t ex intresserad av hennes hälsoproblem, hennes sexliv och gnäll om hur fattig hon är?!

    Men familjen har ett hus i Spanien och hur hade hon då råd med löshåret, lösnaglarna, den överdrivna solbrännan, de fejkade tänderna och GARANTERAT flera plastikoperationer pga av ännu mer viktnedgång efter BL (ett skämt att kalla denna version av BL VIP! En massa C-kändisar! )

    Vet eftersom jag själv har gått ner ca 75 kg och av dessa 75, så försvann 30 kg på mindre än 6 mån då jag knappt kan äta längre pga kronisk smärta i buken som har förvärrats.

    Då jag fyllde 40 i år så hänger skinnet rejält, bl a under hakan på mig nu. Jag ser för jävlig ut men kommer ALDRIG ha råd med plastikoperationer och speciellt ett facelift el liknande )

    Som Anna Book måste ha gjort, huden kan inte återhämta sig till 100% i vår ålder vid en så snabb viktnedgång, även om du samtidigt bygger muskler. Det borde iallafall synas hängande hud i hennes ansikte.

    Anna som är såå fattig! Kom tillbaka och gnäll när du ligger UNDER EU:s fattigdomsnorm FÖRE skatt!

    Och nej, jag är faktiskt INTE bitter och avundsjuk på Anna Book, för jag skulle hellre ta livet av mig än bli som henne, med allt gnäll och snyftande om hur synd det är om henne pga (insätt vad som helst här) och hur elaka alla ständigt är mot henne!

    MEN det är jävligt irriterande att STÄNDIGT tvingas ta del av hennes liv, trots att jag inte vill! Bara för att hon gör vad som helst för ännu 5 min i rampljuset! Patetiskt...

    Och jag hatar att jag tvingas läsa rubrikerna om henne, bara det driver mig till vansinne eftersom det är nytt gnäll VARJE dag, då jag läser Aftonbladet & Expressen (och givetvis andra, men jag vägrar låta en C-kändis hindra mig från att läsa det jag VILL och hade tänkt läsa )

    Jag läser inget om henne, skulle hon dyka upp på tv så byter jag kanal och poddar behöver jag tack och lov inte lyssna på, för VEM står ut med att höra denna gnälliga röst?!

    Så fort hon öppnar sin käft (tala om att ha förstört ett vackert ansikte med dessa fruktansvärt fula tänder!) så är det ju bara gnäll och snyft-vad-det-är-synd-om-mig, OAVSETT vad det handlar om!

    Hon tycks vara oförmögen att prata om något annat än sig själv, hur synd det är om henne och hur elaka ALLA är mot henne!

    Knappast! Trots att hon är en C-kändis så får hon ju fortfarande en massa förmåner som inte en vanlig människa skulle få! Det är också obegripligt!

    Det var nyheter för mig, detta om hennes son och det är så jävla vidrigt, men typiskt för Anna Book, att försvara sin son och lägga all skuld på tjejen som blev våldtagen! Mår illa!

    DET minsann pratar hon inte om hela tiden, förutom då att prata en massa skit om tjejen tydligen

    Jag har ibland undrat vad hon har för diagnoser och detta bekräftade bara mina misstankar ännu mer. Hon har ju helt klart flera personlighetsstörningar, man är knappast "normal" när man försvarar en våldtäktsman OCH lägger all skuld på OFFRET!

    Jag skulle INTE försvara min son om han hade våldtagit någon, vet inte om jag ens hade behållit kontakten med honom.

    Fortsatt att älska honom ja, han är ju alltid min son, men bara för det kan man inte försvara en sådan vidrig händelse!

    Jag hoppas och ber att familjen Book flyttar till Spanien för gott! Men det förstås, hon fortsätter väl försöken att klamra sig fast i rampljuset, det tycks ju vara prio 1 i hennes liv, så jag slipper väl inte läsa och höra om henne ändå!

Svar på tråden Är Anna Book Sveriges snyggaste kändis?