BF 2018 Västerås
Tänkte se om det finns några gravida här som bor i Västerås eller runtom Västerås ?
Väntar 1a barnet och bf är 21/2-2018. :)
Tänkte se om det finns några gravida här som bor i Västerås eller runtom Västerås ?
Väntar 1a barnet och bf är 21/2-2018. :)
Hej!
En västeråsare här! Väntar tvillingar med bf 7/5-18
Hej!
En västeråsare här! Väntar tvillingar med bf 7/5-18
Åh vad roligt, stort grattis!! Vad kul med tvillingar! Min kompis ska ha tvillingar i januari och själv ska jag ha en liten pojke i februari. Är det din första graviditet eller har du barn sedan innan? :)
Detta är mitt tredje, eller fjärde hur man nu ska se det!
Men vad spännande !!
Är du från Västerås eller har du flyttat hit i "vuxenlivet"?
Hade hoppats på att det blir en del spm svarar så man kunde dra ihop nån liten grupp eller liknande :)
Här är en till :)
Mitt tredje, bf 1 mars!
Här är en till :)
Mitt tredje, bf 1 mars!
Här är nästan en till. Bor i Enköping och väntar barn i slutet av oktober så 2017 inte 2018 ;)
Första ungen! Vore kul att ha någon form av kontakt ja!Är rel. nyinflyttad så känner inte många här i krokarna!
Här är nästan en till. Bor i Enköping och väntar barn i slutet av oktober så 2017 inte 2018 ;)
Första ungen! Vore kul att ha någon form av kontakt ja!Är rel. nyinflyttad så känner inte många här i krokarna!
Åh vad roligt!! Så snart!! :) Måste kännas helt fantastiskt underbart!! Ja absolut det är ju inte alls långt bort :) Vad spännande det måste vara nu mot slutet!!