BF 2018 Västerås
Här är nästan en till. Bor i Enköping och väntar barn i slutet av oktober så 2017 inte 2018 ;)
Första ungen! Vore kul att ha någon form av kontakt ja!Är rel. nyinflyttad så känner inte många här i krokarna!
Här är nästan en till. Bor i Enköping och väntar barn i slutet av oktober så 2017 inte 2018 ;)
Första ungen! Vore kul att ha någon form av kontakt ja!Är rel. nyinflyttad så känner inte många här i krokarna!
Åh vad roligt!! Så snart!! :) Måste kännas helt fantastiskt underbart!! Ja absolut det är ju inte alls långt bort :) Vad spännande det måste vara nu mot slutet!!
Men jösses det kan ju komma närsom, jösses vad spännande haha!! Gud vad roligt! Har du mått bra under graviditeten? Vet du vad för kön det är?
Vi var på ultraljud i fredag och då var jag i 19+4 men dem sköt fram BF med tre dagar så är i 19+4 idag haha, går in i v. 20 på torsdag. Fick reda på då att vi väntar en pojke men det hade jag känt på mig haha. Har faktist mått bra, trött och lite sliten men i övrigt kan jag absolut inte klaga :) det får gärna vara såhär bra fram till BF haha
Åh tänk om det var så kort tid kvar! Lyllos dig :)
Nej hoppas bäbis ligger kvar, haha. Nog för att man längtar efter dem men nån dag innan är mer okej än en månad haha. Åh vad spännande !! Vi kunde inte hålla oss men var ju ändå ganska säker. Vi är fyra tjejkompisar som är gravida, 1a ska ha i tvillingar i januar, en av varje, 2a är jag sen är det 3e kompis som står på tur med rul om 2 veckor men hon vill inte ta reda på det. Sen har vi kompis nr4 i April som vill veta. På ett sätt ville jag inte just av överaskningen. Gud vad mysigt , är det mycket liv och rörelse? Man längtar så efter det där.
Vår lille är jättevälkommen men han var inte planerad haha. Är tjänsteledig från jobb pga studier så fick lite panik när jag plussade i Juni. Vi ska ha praktik v.10-17 och jag är beräknad i v.7. Men tack och lov är lärarinnan så bra så hon lade om min praktik v.47-v.4. Så hoppas lillkillen håller sig där inne till v. 5 iallafall haha. Så när dem andra gör praktik är jag hemma och andas sen är vi klara med utbildningen i Juni. Så lite kämpigt blir der men det är ju lätt värt allt i världen för hans skull.
Vad läser du för nå och var er lille planerad ? :)