BF 2018 Västerås
Här är en till :)
Mitt tredje, bf 1 mars!
Här är en till :)
Mitt tredje, bf 1 mars!
Här är nästan en till. Bor i Enköping och väntar barn i slutet av oktober så 2017 inte 2018 ;)
Första ungen! Vore kul att ha någon form av kontakt ja!Är rel. nyinflyttad så känner inte många här i krokarna!
Grattis till dig och din man! Vad tycker syskonen om att få en liten ? Är dem förväntansfulla ? Vad roligt för dem. Lite som min storebror. Han är 35år och hans fru är 41 med två barn sen innan sen har min bror 2 små med henne. Dem är 3.5år och yngsta är 8månader idag och äldsta barnen är 13 och 10 och dom är så stolta. Dem får ju lite ansvar och tycker det är coolt att vara förebilder haha. Har du mått bra och övrigt i graviditeten ?
Vad roligt för dem!! Haha och tillsist blev hans lilla önskan uppfylld haha :) Jag mår jättebra, men trötthet är ju ett ständigt besvär. Humöret kan pendla. Det var värre i början men vissa dagar kan det tända till, speciellt om jag är trött haha!!
Den som väntar på nåt gott! Snart är det din tur ;) Kul att det är första med mannen din!
Nu har vi varit på rutinultraljud och än en gång fått se busfröet som bm uttryckte det :)
Vi tog inte reda på kön men vi båda tyckte att vi såg en liten snopp.. .. Vi får väl se :)
Datumet ändrades inte eftersom vi fått det vid KUB men hade vi inte haft det datumet hade vi fått bf i slutet av februari. Nu är det kvar på 1 mars.
I morgon v 20 och rörelserna i magen blir tydligare och tydligare. Äntligen!
Hur mår ni?
Just det, hur känns det för dig att "börja om"? Jag tycker det ska bli superspännande för nu behöver man inte känna samma oro som med första barnet, men ändå känns det som första.
Hej alla,
hur mår ni? Inte långt kvar nu :)