• Anonym (Anna)

storvuxen tjej

Utåtriktad, glad, söt, ren och fräsch. Långt mörkt hår, bruna ögon, stora bröst och rumpa, rund mage men hyfsat maskerad midja. Snyggt klädd. Om jag skulle vilja får jag nog killar för en natt eller som kk - men sen är det stopp. Jag är inte den som man går ut med på stan och håller handen med. Berätta nu killar: varför sex och ha kul, men inget förhållande?

• Svar på tråden storvuxen tjej
  • Anonym (nope)

Då har du säkert ingen trevlig personlighet som man vill lära känna mer....

• Anonym (Anna)

[quote=78042263][quote-nick]Anonym (nope) skrev 2017-09-24 11:48:06 följande:[/quote-nick]Då har du säkert ingen trevlig personlighet som man vill lära känna mer....[/quote

Tror du? :D Sånt är ju det enda vi runda lever på ju, lite charm och lite glimt i ögat :)

• Anonym (nope)
    Anonym (Anna) skrev 2017-09-24 11:51:11 följande:
    [quote=78042263][quote-nick]Anonym (nope) skrev 2017-09-24 11:48:06 följande:[/quote-nick]Då har du säkert ingen trevlig personlighet som man vill lära känna mer....[/quote

Tror du? :D Sånt är ju det enda vi runda lever på ju, lite charm och lite glimt i ögat :)
    Nä, det är vad ni tror att ni lever på..... ni har ingen självinsikt alls.... tråkigt nog.

Min vän är som du och hon är världens tråkigaste människa men fattar inte det själv.
  • Jyns79
    Anonym (Anna) skrev 2017-09-24 11:22:46 följande:

Utåtriktad, glad, söt, ren och fräsch. Långt mörkt hår, bruna ögon, stora bröst och rumpa, rund mage men hyfsat maskerad midja. Snyggt klädd. Om jag skulle vilja får jag nog killar för en natt eller som kk - men sen är det stopp. Jag är inte den som man går ut med på stan och håller handen med. Berätta nu killar: varför sex och ha kul, men inget förhållande?

Jag hade gärna lärt känna dig bättre;)
  • Anonym (Anna)
    Anonym (nope) skrev 2017-09-24 11:53:27 följande:

Nä, det är vad ni tror att ni lever på..... ni har ingen självinsikt alls.... tråkigt nog.

Min vän är som du och hon är världens tråkigaste människa men fattar inte det själv.

Berätta vad du definierar som tråkig? Hur kommer det sig att du är vän med henne då?
  • Efraim Barkbit

Du har nog mest haft otur och inte träffat på rätt man bara. Själv är jag attraherad av stora kvinnor men grundbulten är ju att man har kemi och gillar helheten.

• Anonym (Anna)
    Jyns79 skrev 2017-09-24 11:55:20 följande:

Jag hade gärna lärt känna dig bättre;)

Trevligt
  • Jyns79
    Anonym (Anna) skrev 2017-09-24 11:59:54 följande:

Trevligt

Tyvärr så kan jag inte skicka meddelande till dig
  • snuttplutt

klickar väl inte, ni var inte rätt för varann

• Anonym (Anna)
    snuttplutt skrev 2017-09-24 12:06:36 följande:

klickar väl inte, ni var inte rätt för varann

East jag är den eviga singeln. Dejtar nästan aldrig Heller så jag får väl skylla mig själv. Får för mig att killar inte gärna visar sig med en kraftig tjej, även om man är snygg och välvårdad.
Svar på tråden storvuxen tjej