• Anonym (Anna)

storvuxen tjej

Utåtriktad, glad, söt, ren och fräsch. Långt mörkt hår, bruna ögon, stora bröst och rumpa, rund mage men hyfsat maskerad midja. Snyggt klädd. Om jag skulle vilja får jag nog killar för en natt eller som kk - men sen är det stopp. Jag är inte den som man går ut med på stan och håller handen med. Berätta nu killar: varför sex och ha kul, men inget förhållande?

• Svar på tråden storvuxen tjej
  • Anonym (Inte så enkelt)
    Anonym (Nyfiken tjej) skrev 2017-09-24 15:15:51 följande:

Jag blir nyfiken TS, hur stor är du? Längd och vikt? Jag är 170 o väger ca 76 kg nu, om jag gick ner några kg skulle jag vara normalviktig men fortf ha mage o ingen enligt idealet fin kropp.. vafan ska man späka sig eller!? Aldrig i livet.

TS har sagt att hon liknar Linda-Marie Nilsson men är rundare, så det handlar om betydligt större storlek än 76 kg till 170 cm (som knappt ens kan räknas som att du är överviktig...). Skulle gissa att du får plussa på ca 40 kg på din vikt för att hamna runt TS storlek.
  • Anonym (Nyfiken tjej)
    Anonym (Inte så enkelt) skrev 2017-09-24 15:58:03 följande:

TS har sagt att hon liknar Linda-Marie Nilsson men är rundare, så det handlar om betydligt större storlek än 76 kg till 170 cm (som knappt ens kan räknas som att du är överviktig...). Skulle gissa att du får plussa på ca 40 kg på din vikt för att hamna runt TS storlek.

Jaha ok tack, missat det och har ingen aning om vem Linda Marie Nilsson är haha. Men även om jag inte kan räknas som direkt överviktig så verkar det ju som att folk inte vill ha tjejer med mage och fett. Jag ser normal ut typ, lite större men naken är det en helt annan sak.
  • Anonym (hm2)

min kompis som är en storvuxen kvinna med humor sa en gång att vikt är inget problem hon ger skugga på sommaren och värme på vintern  :) 
    men verkligheten kryper på med åldern så ny har hon fått diabetes o högt blodtryck även en annan sjukdom
    som hon kommer få dras med även att hon nu börjar gå ner i vikt .

• Jyns79
    Anonym (Nyfiken tjej) skrev 2017-09-24 16:13:23 följande:

Jaha ok tack, missat det och har ingen aning om vem Linda Marie Nilsson är haha. Men även om jag inte kan räknas som direkt överviktig så verkar det ju som att folk inte vill ha tjejer med mage och fett. Jag ser normal ut typ, lite större men naken är det en helt annan sak.

Det är fint med lite större tjejer
  • tobbe01
    Anonym (Ola) skrev 2017-09-24 13:59:19 följande:

Ärligt talat tror jag att det beror på att din midja är maskerad. Killarna upptäcker det första gången ni har sex, och sedan är de som bortblåsta.
    Ja maskerade midjor är det ingen som gillar.
  • Anonym (Lång)

För mig skulle det nog inte vara något problem, om jag var i det läget. Hur gammal är du? Har du nån gång haft en fast relation? Haft sex?

• Anonym (men du...)
    Anonym (Anna) skrev 2017-09-24 13:40:03 följande:
    Om du bara visste De två mest eftertraktade singlarna där jag bor är de som jagar mig just nu. Antagligen för ett de är så vana att få sin vilja igenom bara med sitt utseende och att jag är ökänd för att inte få omkull. Men snygga är de så in åt helvete. Särskilt den ena. Mums!!! Dock faller jag inte eftersom jag vet att de bara vill leka.
    Anonym (Anna) skrev 2017-09-24 13:44:10 följande:
    Tror du har helt rätt. Jag har utbildning, personlighet osv - men 30 kilo bort skulle nog göra väldigt mycket för att killar ska vilja ha ett förhållande. Har en stabil och trygg självkänsla, men kroppen är jag ju inte nöjd med så det är anledningen till att jag nu tagit steget till att förändra den. Dock är det surt att inte duga att visa upp, tycker det trots allt är lite skillnad om jag såg ut som något katten släpat in. Men du är klok. Tack! ????
    Fast här måste jag få reservera mig. Har ingen aning om detta har lagts fram som teori i tråden än, men om du inte släpper till någonsin, hur vet du att de bara vill ha sex med dig och ingenting mer? Hur vet du att de bara vill leka? Har du någonsin visat att du är intresserad av att träffa någon?

För jag tror att du är rädd både för att ha sex och visa dig sårbar och sätter upp en fasad. Du utgår från att ingen vill ha dig på riktigt och låter ingen ens försöka. Jag tror dock också att din fetma är ett problem, men kanske inte i första hand för att vem som helst skulle skämmas för dig, utan för att du ändå har siktet inställt på killar som kan välja och vraka, för du har en känsla av att du också skulle kunna välja och vraka bland killar, om du bara inte vore fet. Och, tja, de flesta killar som kan välja och vraka väljer inte en fet tjej även om det förstås finns undantag (personer med fetischer och personer som har blivit genuint förälskade TROTS att du har en normbrytande kropp).

Ta tag i din fetma, både för din hälsas skull och för ditt självförtroendes skull - självförtroende är som du vet inte detsamma som självkänsla. Du ska se att det kommer att lösa knuten.

• Anonym (Inte så enkelt)
    Anonym (men du...) skrev 2017-09-25 09:42:37 följande:

Fast här måste jag få reservera mig. Har ingen aning om detta har lagts fram som teori i tråden än, men om du inte släpper till någonsin, hur vet du att de bara vill ha sex med dig och ingenting mer? Hur vet du att de bara vill leka? Har du någonsin visat att du är intresserad av att träffa någon?

För jag tror att du är rädd både för att ha sex och visa dig sårbar och sätter upp en fasad. Du utgår från att ingen vill ha dig på riktigt och låter ingen ens försöka. Jag tror dock också att din fetma är ett problem, men kanske inte i första hand för att vem som helst skulle skämmas för dig, utan för att du ändå har siktet inställt på killar som kan välja och vraka, för du har en känsla av att du också skulle kunna välja och vraka bland killar, om du bara inte vore fet. Och, tja, de flesta killar som kan välja och vraka väljer inte en fet tjej även om det förstås finns undantag (personer med fetischer och personer som har blivit genuint förälskade TROTS att du har en normbrytande kropp).

Ta tag i din fetma, både för din hälsas skull och för ditt självförtroendes skull - självförtroende är som du vet inte detsamma som självkänsla. Du ska se att det kommer att lösa knuten.

Vill bara påpeka att det inte bara är folk med fetischer som attraheras av storvuxna tjejer. Det finns såklart det också, men alla som föredrar stora tjejer har inte en fetisch. Det är samma sak som med att föredra tjejer med en viss hårfärg eller med en viss bröststorlek. För de flesta är det bara en preferens. Och det finns en hel del killar som faktiskt har preferensen att tjejen ska vara av storlek större, även om det kan vara svårt för den som inte föredrar det att förstå.
  • Anonym (men du...)
    Anonym (Inte så enkelt) skrev 2017-09-25 10:06:23 följande:
    Vill bara påpeka att det inte bara är folk med fetischer som attraheras av storvuxna tjejer. Det finns såklart det också, men alla som föredrar stora tjejer har inte en fetisch. Det är samma sak som med att föredra tjejer med en viss hårfärg eller med en viss bröststorlek. För de flesta är det bara en preferens. Och det finns en hel del killar som faktiskt har preferensen att tjejen ska vara av storlek större, även om det kan vara svårt för den som inte föredrar det att förstå.
    Ok, då lägger vi till det som en tredje kategori!
  • Anonym ((-))
    Anonym (Inte så enkelt) skrev 2017-09-25 10:06:23 följande:

Bra förtydligande!
Svar på tråden storvuxen tjej