Inlägg från: Ebo88 |Visa alla inlägg
  • Ebo88

Jag avskyr min pojkväns mamma

Rebecka1234567 skrev 2017-09-24 21:11:05 följande:

Eftersom att han har sin dotter varannan vecka blir det ofta att vi är hos honom dem veckorna och då blir det automatiskt att jag kommer efter jobbet och det blir middag tillsammans med hans familj.  Brukar försöka undvika det till en så stor grad som möjligt men oftast är det rätt svårt.

Jag är 19 och han 23

Gud vilken jobbig situation. Vad säger din pojkvän om sin mammas beteende? Eller tar han det mest bara för att slippa tjafs då han bor hemma? Han måste söka lägenhet och flytta därifrån. Han har väl arbete och inkomst vid 23års ålder?
  • Ebo88
    Rebecka1234567 skrev 2017-09-24 21:22:23 följande:

Ja och nej, eftersom han fick barn när han gick i gymnasiet så hoppande han av och har inte gjort klart skolan än. han har sökt komvux men allting är så himla rörigt och vet knappt själv vad han håller på med.

han jobbar deltid på ett fritids 

Aha okej. Ja det är lite knepig sitts... Nog för att han kan sätta ner foten åt sin mamma men är situationen som den är så är det ju lite annat. Men finns det inte nå lagerjobb han kan söka? Jag har flertal vänner utan gymnasieutbildning och dem jobbar som markanläggare, jobbar på lager osv och dem flesta har barn och en riktigt bra inkomst. Då kan han ju ändå läsa på distans sen?
Svar på tråden Jag avskyr min pojkväns mamma