Jag avskyr min pojkväns mamma
Fick barn när jag var 19 år. Bodde inte hos föräldrar utan flyttade från min lilla 1:a till en större lgh med killen. Det höll inte och därefter bodde jag i egen lgh. Skulle jag hamnat i läget att jag var tvungen att flytta hem till föräldrar med mitt barn hade jag sannerligen inte ansett mig ha mycket att säga till om. Mamman till din kille är ju den som ser till att hans barn har tak över huvudet - inte killen själv. ( hur du kan finna en sån man attraktiv förstår jag inte). Mamman har all rätt att göra vad hon vill i sitt eget hem. Köpa vad hon vill mm. Det har du inte med att göra. Och hon ska sannerligen inte behöva ta hänsyn till dig - sin vuxna hemmaboende sons flickvän. Vare sig det gäller mat eller annat. Köp din egen mat och lägg ner att äta av det hon köpt. Det duger ju uppenbart inte till dig ändå. Att din killes dotter är i vägen för dig är ju också något som lyser genom i din text. Hela din tråd handlar ju egentligen bara om DINA behov och klagande att personerna runtom dig inte böjer sig för dem. I sitt egna hem där du är en gäst ! Sanslöst. Håll dig borta om det inte duger! Enkelt
Hon vill tydligen få dig att känna dig välkommen genom att berätta om sin släkt(" förfäder"), truga i dig varm choklad och bjuda med dig på utflykter med mormor. Uppskatta det varma välkomnande du fått !