Påven Johanna II skrev 2017-10-08 11:14:10 följande:
Ja, nu hittade jag att hon ställt den i mitt tycke mycket rimliga frågan.
Men håller med dig om att man kan bli less på sura och krävande sms när man är sjuk. Det hade ju å andra sidan helt kunnat undvikas om han redan när han kände att han var på väl att insjukna lyft luren och slagit en signal till ts och förklarat läget. Så som man gör när man är intresserad av någon.
Förresten tvivlar jag på att ts skickar sura och krävande sms, hon låter inte alls som den sortens människa.
Tack! :)
För att klargöra ifall det var "några sura och krävande sms".. nej, der var det inte... :) Har försökt bemöda mig om att alltid vara vänlig. Det var i ett enda sms, det sista jag skickade, som jag ställde en fråga om att det kanske var bättre att ställa in...? I samma sms frågade jag även om det hänt nåt, lite för att ge honom chansen att berätta om det var nåt särskilt som var jobbigt för honom... Hade jag fått ett sånt sms själv av nån jag var intresserad av, så hade jag nog skyndat mig att svara att jag var sjuk t.ex. Kanske inte väntat 1.5 dygn till...
Smset med frågan om att ställa in, var utifrån att han inte hade svarat på 2 dar, trots att jag i smset innan dess vänligt påtalat att jag behövde svar snart, utifrån en bokning som behövde göras.
(Jag ringde och gjorde bokningen iaf då, även om han inte svarade på 2 dar, och jag fick den sista "platsen", då).
Tror att det är relevant att berätta att det var jag som planerade den förra dejtens aktivitet också, vilket han tyckte var ett fantatiskt ställe och sa då att han var så glad, att ha hittat nån så driftig och påhittig. Men denna vecka kände jag verkligen av att han var totalt off istället. Och man tappar nog lite lusten då, när man inte "får något tillbaka", när man försöker vara lite modig etc...