Medium, snälla hjälp
Jag är en tjej på 25 år som tydligen är väldigt öppen för andar. Hos mina föräldrar finns det många andar som jag känner av och som också är väldigt obehagliga. I min nyrenoverade lägenhet fanns det ingenting, det var alltid så skönt att sova och att komma hem för energierna är positivta och svävar bra och jag mådde så bra hemma.
Så blev jag sjukskriven för depression, låg hemma och grät i ett halvår (inte pga något speciellt som bortgång, de misstänker bipolär) och då tog jag mediciner som gjorde jag fick hemska mardrömmar. Nu har jag slutat med medicinerna pga stora biverkningar och allt i mitt liv i övrigt är väldigt bra och stabilt. Utom lägenheten. Man blir trött och hängig och jag tror min farfar är där (det är iaf en äldre karl) och en pojke. Till och med min sambo säger man blir väldigt trött och orkeslös hemma. Och jag har framförallt känt mycket negativ energi i sovrummet, speciellt i hörnen. Jag stänger dessutom mina chakran varje kväll innan jag ska sova, vet inte om det funkar eller inte men jag sover lugnare.
Igår fick jag nog, googlade runt och såg att jag kan rena lägenheten från dålig energi, så igår skvätte jag saltvatten i hela lägenheten och sa tlll farfar och pojken att gå vilket de gjorde, farfar efter lite om och men. Sen gick jag runt med salviarökelse i hela lägenheten för att rena, två gånger i sovrummet till och med, sedan vädrade. Jag la också ut salt i dörröppningar och fönster. Så jag har gjort jätte mycket och tänkte jag ska vara säker.
Så tyckte jag det var ännu mer obahagliga andar där igår kväll och imorse. Det känns som att de dåliga energierna är borta så jag känner andarna ännu tydligare. Kan det stämma? Imorse funderade jag på att bara springa från lägenheten för det var bara äckligt. Inget hände men det är så äcklig känsla där. Får känslan om att något kommer välta, någon tar tag i min fot, och liknande.
Snälla jag ber om hjälp!! Jag har inte råd med medium pga sjukskrivningen men snälla finns det någon som kan tipsa eller hjälpa mig. Jag håller på att bli galen! Jag måste stängas och lägenheten måste bli lugn. Jag går runt som en vandrande våldnad för jag inte sover om nätterna.