• Anonym (Älskar streckfitta!)

Mulliga tjejer har streckfitta?

Hej hej!

Har funderat på det här med streckfitta och det tycks nästan uteslutande vara mulliga tjejer med bullfittor som får streckfittor.

Känns väldigt ovanligt att en smal kvinna har streckfitta.

Stämmer det?

• Svar på tråden Mulliga tjejer har streckfitta?
  • EpicNurse

Nix, det stämmer inte. Det handlar bara om hur "långa" de yttre blygdläpparna är.

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
    EpicNurse skrev 2017-09-28 20:33:06 följande:

Nix, det stämmer inte. Det handlar bara om hur "långa" de yttre blygdläpparna är.

Hur vet du det?
  • EpicNurse
    Anonym (Älskar streckfitta!) skrev 2017-09-28 20:56:30 följande:

Hur vet du det?

För att jag ser ca 10 om dagen på jobbet.
    EpicNurse skrev 2017-09-28 21:02:18 följande:
    För att jag ser ca 10 om dagen på jobbet.
    Ok, men många trådar här på Familjeliv menar att just lite större kvinnor ofta har streckfitta.
  • Anonym (Statistik)
    Anonym (Älskar streckfitta!) skrev 2017-09-28 20:56:30 följande:

Hur vet du det?

Ja vad är en sjukvårdsanställd människas erfarenheter värda gentemot dina fantasier och svar på ett sexforum?!?

Om Epic Nurse ser 10 snippor per dag får du nog lita på att det hen skriver stämmer. Eller?
  • EpicNurse
    Anonym (Älskar streckfitta!) skrev 2017-09-28 21:11:54 följande:

Ok, men många trådar här på Familjeliv menar att just lite större kvinnor ofta har streckfitta.

Haha okej men då får du väl lite på det. Det är ju ändå rimligt att allt som står på FL är sant.

Klart att mer fett bidrar till större blygdläppar, men det betyder inte att det inte finns smalare tjejer som ser likadana ut i underlivet.
  • Anonym (Tjej)

Jag är kurvig med bmi 23 så klassar mig inte som mullig. Men de kanske ni andra gör. Men både röv, lår, brön och midja har jag. Mina yttre blygdläppar är inte långa iallafall. Men jag har en streckmuff.

• Anonym (Tjej)

Skulle snarare svara epic nurse att det har att göra med hur långa de inre är och inte de yttre.

Själv är jag också sjuksköterska och ser endel fiffis.

Anonym (Tjej) skrev 2017-09-28 21:22:56 följande:

Jag är kurvig med bmi 23 så klassar mig inte som mullig. Men de kanske ni andra gör. Men både röv, lår, brön och midja har jag. Mina yttre blygdläppar är inte långa iallafall. Men jag har en streckmuff.

Just det! Kvinnliga former och streckfitta, ja!
    Anonym (Tjej) skrev 2017-09-28 21:24:44 följande:

Skulle snarare svara epic nurse att det har att göra med hur långa de inre är och inte de yttre.

Själv är jag också sjuksköterska och ser endel fiffis.

Säger ni fiffi på jobbet eller fitta? Eller vagina?
Svar på tråden Mulliga tjejer har streckfitta?