• Anonym (Älskar streckfitta!)

Mulliga tjejer har streckfitta?

Hej hej!

Har funderat på det här med streckfitta och det tycks nästan uteslutande vara mulliga tjejer med bullfittor som får streckfittor.

Känns väldigt ovanligt att en smal kvinna har streckfitta.

Stämmer det?

• Svar på tråden Mulliga tjejer har streckfitta?
  • EpicNurse
    Anonym (Tjej) skrev 2017-09-28 21:24:44 följande:

Skulle snarare svara epic nurse att det har att göra med hur långa de inre är och inte de yttre.

Själv är jag också sjuksköterska och ser endel fiffis.

Fast grejen är ju att det ska se ut som ett sträck och då måste de inre vara kortare än det yttre, och de yttre måste vara tillräckligt långa för att nudda varandra.
    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
    EpicNurse skrev 2017-09-28 21:45:34 följande:
    Fast grejen är ju att det ska se ut som ett sträck och då måste de inre vara kortare än det yttre, och de yttre måste vara tillräckligt långa för att nudda varandra.
    Har du streckfitta?
  • Anonym (Fula Gubben)

Hur lång är utbildningen för att se 10 om dagen ?

Anonym (Fula Gubben) skrev 2017-09-28 22:51:43 följande:

Hur lång är utbildningen för att se 10 om dagen ?

Ja, tänk. Du kan få betalt för att se 10 snippor om dagen.

Låter det som paradiset?
  • Anonym (Fånigt)

Nej det stämmer inte för fem öre.... lyssna på hon som jobbar i vården här.... det har med blygdläpparnas utformning att göra och inget alls med vikten.

Jag är mullig men har inte så som du beskriver. Och att döma av de tusentals man sett i simhallens omklädningsrum, så stämmer inte heller din tes...

Hoppas du kan njuta av en kvinnas underliv utan att det måste se ut exakt som din fantasi.. blir rätt så begränsat annars. Den typ du beskriver känns inte som den vanligaste, förutom kanske när man är barn.. då har ju alla så, eftersom könet inte växt till sig än... men visst, finns några få som har kvar det vid vuxen ålder.

Så försök kanske att se hela personen och inte bara en extremt ovanlig form på ett kön, så tror jag du får bättre tur i sex och kärlek.... ..

• Anonym (lycklig)

Mitt senaste ligg, för bara några dagar sedan, var lite drygt 40 år. Normalviktig och med sk streckfitta. Alltså att de inre blygdläpparna inte hänger utanför de yttre. Mycket vackert!!

• Anonym (Tjej)
    EpicNurse skrev 2017-09-28 21:45:34 följande:

Det har ju inget med hur långa de yttre är, skulle snarare säga att de yttre har kanske mer kött och de inre blygdläpparna är små.

Jag skulle gärna vilja se en kvinna med långa yttre blygdläppar, har enbart sett de med väldigt långa inre. Dvs asymmetri.

Din tes är delvis rätt ts, mer köttiga yttre blygdläppar är större chans för streckfitta. Men, det har inget med vikt att göra, utan snarare fettfördelning och symmetri med de inre blygdläpparna. Dock kan man ha en köttig fitta med asymmetri vid de inre blygdläpparna, så där stämmer inte den tesen.

Men vem bryr sig hur kvinnor ser ut mellan benen? Alla är vackra på sitt sätt.
  • EpicNurse
    Anonym (Tjej) skrev 2017-09-29 13:48:35 följande:

Det har ju inget med hur långa de yttre är, skulle snarare säga att de yttre har kanske mer kött och de inre blygdläpparna är små.

Jag skulle gärna vilja se en kvinna med långa yttre blygdläppar, har enbart sett de med väldigt långa inre. Dvs asymmetri.

Din tes är delvis rätt ts, mer köttiga yttre blygdläppar är större chans för streckfitta. Men, det har inget med vikt att göra, utan snarare fettfördelning och symmetri med de inre blygdläpparna. Dock kan man ha en köttig fitta med asymmetri vid de inre blygdläpparna, så där stämmer inte den tesen.

Men vem bryr sig hur kvinnor ser ut mellan benen? Alla är vackra på sitt sätt.

De yttre behöver inte vara långa. Vem har sagt det? De behöver bara vara tillräckligt långa, alltså längre än de inre, för att täcka de inre.

Har heller inte sagt att det har med vikten att göra eller att jag bryr mig om hur folk ser ut. Prova läsa vad jag har skrivit innan du kontrar.
    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • Anonym (Catfight)

Älskar när tjejer som ofta är självutnämnda experter ska tjafsa och sätta någon annan på plats i sånt trams som en streckfittas uppbyggnad.

• Anonym (Tjej)
    EpicNurse skrev 2017-09-29 14:37:32 följande:

De yttre behöver inte vara långa. Vem har sagt det? De behöver bara vara tillräckligt långa, alltså längre än de inre, för att täcka de inre.

Har heller inte sagt att det har med vikten att göra eller att jag bryr mig om hur folk ser ut. Prova läsa vad jag har skrivit innan du kontrar.

Jag svarade TS på den nedre delen.

Det jag störde mig på var att du skrev att de yttre blygdläpparna skulle vara långa, när det snarare är bredden på blygdläpparna som gör att de sluts ihop till ett streck.

Som om man går runt med yttre hängiga långa blygdläppar. Hihi.
Svar på tråden Mulliga tjejer har streckfitta?