• Äldre 29 Sep 15:47
    3189 visningar
    9 svar
    -1
    9
    3189

    Han ljög om att han inte kunnde träffas

    Jag har under 1 månad nu skrivit med en kille på min skola(Snapchat).vi har aldrig pratat eller träffat varandra

    ,vi båda små flörtar med varandra, vi säger båda att vi vill hångla med den andra oså. Vi använder någon av dom "??????????????" emojisarna varje gång vi skriver. I går frågade jag om han ville ses i morgon alltså i dag. Han svara då att om han hinner så kunnde vi ses, så klart fråga jag vad han mena med hinner, han svara att han skulle städa o tvätta oså. Jag svara då att jag kunde hjälpa till (bara på skoj så där) o han svara "sant" o sen var den konversationen över. Men i dag i skolan kom min kompis o fråga om jag kunnde vänta med han på hans kompis som sluta senare, jag svara då så klart ja. Sen kommer min andra kompis o hon frågar hur länge jag ska vara här o jag säger då till 15:15 o hon säger att hon ska vänta på killen som jag i går frågade om han ville ses!! Han ljög mig alltså rakt upp i ansiktet?? Vad ska jag göra ?? Ska jag fråga han varför han ljög ?? Ska jag skita i det o inte skriva med han mer ?? Menar han Alvar med allt han skriver till mig eller är han en Fuck boy ?? ( han hår då i 9 an o jag i 7an) jag vet att det ksk låter konstigt men jag gillar äldre o umgås med många äldre o så

  • Svar på tråden Han ljög om att han inte kunnde träffas
  • Stårsc­han
    Äldre 29 Sep 15:52
    #1

    Lugna ner dig. Du känner ju inte ens den här killen, utan har bara haft lite telefonkontakt ett tag. Börja inte kalla honom fula saker på en gång. Han menar förmodligen inte så mycket allvar, men det gör nog inte du heller om du ska vara ärlig. Han tycker kanske att det är kul att skriva lite med dig, men inget mer än så.

  • Äldre 29 Sep 16:04
    #2

    Ni är typ 14-15 år gamla och du kallar honom fuckboy? Fräscht...
    Jag vet att man kan ha svårt att kontrollera sina känslor när man är så ung, men om du verkligen vill veta varför han ljög så fråga honom bara. 

    Om han nu bestämde sig för att inte städa och tvätta utan umgås med polare istället för att ringa dig och säga att han ändrat sig så är du ändå inte den han helst skulle vilja umgås med. Gå vidare. 

  • äldreo­chklok­are
    Äldre 29 Sep 17:09
    #3

     "gilla äldre" syftar på något annat än en som går i sjuan och en i nian.

    Du är väl bara 13 år, vänta tills du är något äldre innan du ger dig i kast med byxmyndig killar Skrattande

  • Äldre 29 Sep 18:10
    #4

    Skriv inte mer till honom.

  • Äldre 29 Sep 19:08
    #5

    Menade inte ordet "Fuck boy" rakt av...menar mer om han bara gillar att skriva med mig,eller om han gillar o skriva med mig på grund av hur vi skriver. Han bor lite utanför där jag bor,om man tänker sig karlskoga o Degerfors ungifär den sträckan...o då åker han skolskjuts till skolan o då tänker jag att då måste de ju vart planerat att han skulle träffa dom tjejejerns,så varför sa han inte bara de då ist för att ljuga ??

  • Äldre 29 Sep 19:10
    #6
    äldreochklokare skrev 2017-09-29 17:09:12 följande:

     "gilla äldre" syftar på något annat än en som går i sjuan och en i nian.

    Du är väl bara 13 år, vänta tills du är något äldre innan du ger dig i kast med byxmyndig killar 


    Har haft många förhållanden med äldre o de har funkat hur bra som hälst utan dädära
  • Äldre 29 Sep 19:14
    #7
    Sophan skrev 2017-09-29 16:04:32 följande:

    Ni är typ 14-15 år gamla och du kallar honom fuckboy? Fräscht...

    Jag vet att man kan ha svårt att kontrollera sina känslor när man är så ung, men om du verkligen vill veta varför han ljög så fråga honom bara. 

    Om han nu bestämde sig för att inte städa och tvätta utan umgås med polare istället för att ringa dig och säga att han ändrat sig så är du ändå inte den han helst skulle vilja umgås med. Gå vidare. 


    Han bor en bit utanför min stad tänk t ex karlskoga till Degerfors, då åker han alltså skolskjuts o då var de ju alltså planerat att träffa dom tjejerna ist o varför sa han då inte de till mig ist för att ljuga o göra mig ledsen ??
  • Zivea
    Äldre 30 Sep 14:26
    #8

    Så då tar vi o tjuter ut här istället..... patetiskt

  • Stårsc­han
    Äldre 2 Oct 08:03
    #9
    Evelina000 skrev 2017-09-29 19:08:37 följande:

    Menade inte ordet "Fuck boy" rakt av...menar mer om han bara gillar att skriva med mig,eller om han gillar o skriva med mig på grund av hur vi skriver. Han bor lite utanför där jag bor,om man tänker sig karlskoga o Degerfors ungifär den sträckan...o då åker han skolskjuts till skolan o då tänker jag att då måste de ju vart planerat att han skulle träffa dom tjejejerns,så varför sa han inte bara de då ist för att ljuga ??


    Tips. Om du inte menar ordet fuckboy, så använd det inte. Det får dig bara att se löjlig ut och dessutom är det ren och skär misshandel av språket och jäkligt taskigt mot honom. Tänk dig för innan du säger/skriver saker, så att du kan stå för det du säger.

    Förmodligen tycker han inte att du och han har ett tillräckligt nära förhållande för att han ska vara skyldig att tala om sina planer för dig. Han kanske ljög för att inte såra dig i onödan. Inte så snyggt, kanske.
Svar på tråden Han ljög om att han inte kunnde träffas